Какво нещо е възпитанието
Не споделяйте своето щастие пред човек по-малко щастлив от вас. Винаги се поставяй на мястото на другите, за да ги разбереш! Така ме учеше татко.
Е как сега да си споделя, че имам много нежна кожа?! За да си споделя, ще трябва да ви кажа как да си направите и вашата кожа супер нежна.
И така, гледах руската телевизия и в предаването показваха полезни съвети. Запомних един, защото ме интересуваше. Другите бяха как да измиете по-бързо банята или измиването на прозорците - лесно и приятно. Да, бе!
Та хареса ми този съвет, с който кожата на тялото и лицето ми да стане по-сияйна и по-нежна. В руските и финските бани седиш дълго на пара. За финските не знам, но за руските съм почти сигурна, че се и порка, освен, че се бият с брезови клони. Чудесен масаж е това! Някаква мацка си изми ръцете с утайка от кафе. Не открих на екрана някаква разлика и затова си направих веднагически кафе. Ефектът беше... поразителен. Вярно, че имам чудесна кожа, много нежна, но стана още по-хубава. По празниците се изпи доста кафе, утайката събирах в чаша и вчера взех, че се изкъпах. Намазах си цялото тяло, дори петичките и лактите. Да не се хваля, но блестях ви казвам!!! За тези, които са над двайсет и пет години като мен е хубаво, ако ви е суха кожата след процедурата се намажете с крем. Сега чакам с нетърпение лятото и деколтетата и се рaзвихрям яко!!!
Заради възпитанието на татко, малко по-дълго трябваше да ви обяснявам. А иначе...
Ако знаете колко нежна и блестяща кожа имам, просто върха!!! Просто исках да се похваля. Това е. Хайде и да ви е честита Новата 2008 година!!! Да сте щастливи и по-красиви!!!
© Светлана Лажова Todos los derechos reservados