Jan 3, 2008, 5:35 PM

Важни са първите седем години 

  Prose » Humoristic
1655 0 20
1 мин reading

 

  Какво нещо е възпитанието

 

Не споделяйте своето щастие пред човек по-малко щастлив от вас. Винаги се поставяй на мястото на другите, за да ги разбереш! Така ме учеше татко.

Е как сега да си споделя, че имам много нежна кожа?! За да си споделя, ще трябва да ви кажа как да си направите и вашата кожа супер нежна.

И така, гледах руската телевизия и в предаването показваха полезни съвети. Запомних един, защото ме интересуваше. Другите бяха как да измиете по-бързо банята или измиването на прозорците - лесно и приятно. Да, бе!

  Та хареса ми този съвет, с който кожата на тялото и лицето ми да стане по-сияйна и по-нежна. В руските и финските бани седиш дълго на пара. За финските не знам, но за руските съм почти сигурна, че се и порка, освен, че се бият с брезови клони. Чудесен масаж е това!  Някаква мацка си изми ръцете с утайка от кафе. Не открих на екрана някаква разлика и затова си направих веднагически кафе. Ефектът беше... поразителен. Вярно, че имам чудесна кожа, много нежна, но стана още по-хубава. По празниците се изпи доста кафе, утайката събирах в чаша и вчера взех, че се изкъпах. Намазах си цялото тяло, дори петичките и лактите. Да не се хваля, но блестях ви казвам!!! За тези, които са над двайсет и пет години като мен е хубаво, ако ви е суха кожата след процедурата се намажете с крем. Сега чакам с нетърпение лятото и деколтетата и се рaзвихрям яко!!!

  Заради възпитанието на татко, малко по-дълго трябваше да ви обяснявам. А иначе...

Ако знаете колко нежна и блестяща кожа имам, просто върха!!! Просто исках да се похваля. Това е. Хайде и да ви е честита Новата 2008 година!!! Да сте щастливи и по-красиви!!!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хич не леж на тая, Етчи. Пращам ти пакетче кафе и се оправяй! Може да не го пиеш, сипваш в шепа и го мокриш, после е лесно.
  • Значи затова съм се спаружила, заради нескафето.
    Ужас, обречена съм никога да не засияя.
    Е нищо де, айде ти блести и заради мен Светле.

    Поздрав и усмивка.
  • Рени, колко си права, не е от кафето, от нас си е! Джейни, бих казала на къде по-красива, но пробвай и разкажи за ефекта. Айде и Деси се разхубавява! Креми, глей какво нещо! А аз си мислех, че от теб е сиянието! Петинко, най ти благодаря за...другите неща!!! Вилдан, кефя се, че те кефя!!! Зинче, онзи ден като се обадих на Мая, тя ме пита: Светле, ти ли си? Всъщност тя ми вика: Чумо, ти ли си? Но не е удобно да се излагам пред хората. Питам я: Как позна, че съм аз? - Ами току-що слънцето изгря при нас. Виж какво нещо, аз току си бях измила лицето. Добре, че не се изкъпах, трябваше да се ходи на плаж от това кафе ще да е този блясък. Ей, да не е от теб Зина, кажи си?! Танюшка, няма нищо случайно на този свят. И в този сайт! Събрали сме се едни блестящи!!! Доче, остави малко утайка и за цветята. Щото ще започнем да се заслепяваме. Мога, Ангар, всичко мога! Де да беше вярно щеше да е супер!
  • Ани, да не станеш прекалено блестяща! А писмото го прочетох даже го наизустих. Браво на теб!!! Милата ми Маги, ти пък си ми балсамчето!!! Любослава, а защо не ми каза, та вместо да си пия ракийката, седя и гледам разни предавания?! Страхотно е нали?! И ти, Танче, като го знаеш защо не си споделяш? Но не ти се сърдя. Ицо, не ти вярвам. Трябва да ме намажеш с мед, за да проверя и да...споделям ли после, се чудя?! Пепи, то един акъл, нема що! Но ти опитай все пак. Мила, заслепена съм, от теб трябва да е. Красота, а?! Нели, пробвай и ти! Мая, премествам се у вас за два-три дни и ваната е пълна. Ти па искаш докато е мъгливо да ни светиш, май.
  • Затова си ти Светлана! И гърдите ти през блузката, а бедрата ти през дънките ..!
    А и душата ти свети, както отбеляза Зинка! Че можеше и с нещо по-трудно за измиване да ни бъзнеш! )
  • Лелеее,колко утайка похабих за саксийните цветя!От сега нататък да има да вземат!Благодаря за усмивката Светлана!
  • Добро утро и от мен!
    Тъкмо на време съм прочела разказа.Кафето ври в кафеварктата.
    Малеее,как ще лъснем всички откривенки!!!
    Благодаря ти Светле,и за светлината, и за красаотата която носиш!
  • Винаги ме кефиш!
  • Ти за тва ли като дойде във Варна, ЕОН спря тока - да не се хаби, че ТИ беше осветила целия град, а?
    Ммм, знаех си аз, че имаш тайна, ама пак добре, че с нас я сподели!
    Прегръщам те, Светланчик, и ти желая ЦЯЛА година само здраве и много смях, ама не през сълзи, а от кеф! Е, и други неща де...!
  • Тя е толкова хубава (кожата ти), че ме заслепи... Помня, помня...
  • Винаги съм информирана с теб, за всякакви новости, които съм пропуснала!!!Е, тва не го знаех..., с утайката, де!
    Мерси за усмивките, Светле!
  • Ей сегинка слагам кафенцето Светле двойно и тройно да има и за шията и деколтето...каквато съм си матовичка от кафето да не взема да направя още някой и друг тен само това ме притеснява
    Ех, как обичам да те чета за добро утро!!!
    Вдигна ми настроението с няколко бала
    Весел ден и на теб Прекрасна Светлина!
  • обявявам акция за събиране на утайка - докато си напълня ваната
  • Край! И аз заменям веднагически нес-кафето!!!
    ако нещо ви заслепи... да си знаете
  • Лелееееееее,почвам да събирам утайката,Светлеее,да си жива и здраваХаха,как ти идват на акъла
  • Не знам дали е от осветлението в стаята или от дългото стоене пред монитора, но чета - венерическо кафе. Брех, викам си. Нашата Светланка какво пие. А то било - веднагически. Одъртявааам
    Светле, много е хубаво във руска баня. И аз съм бил. Гореща баня, студена бира, гола жена и може и водка Разкош!!!
    На първи сутринта бях на сауна. Жената от предния път ме маза цял с мед. Изкарвал бил всички вредности казва. Тя чете разни там сибирски лечители.
    Поздравления, Светле!!!
  • Мерси, знам го и аз този номер!
  • Да! Светле, права си! Аз съм си слагала обаче не утайката, а чисто кафе. И то след като съм стояла на слънце. Ефекта е... нежен загар...
    Поздрав !
  • Твоят разказ ми дойде като мехлем за душата. Много светъл и позитивен човек си , мила Светлина Лажова! Затова те обичам,
    вълшебнице на светлината. с много обич за теб, прекрасна.
  • Веднага сменям нес кафето с друго, щом е заради нежността. Пък и ми се блести, не само лятото
    А ти вземи и си прочети откровенското писмо, откога го написах не стига и не стига до теб. Пощите ще да са виновни
    Браво!
Random works
: ??:??