Влюбена съм. Видях го при едно пътуване до Бачковския манастир. Отначало не го забелязах, а после, когато погледът ми падна върху него... Омагьоса ме! Не можех да откъсна очи от красотата му. Всъщност, не беше толкова красив, малко поостаряващ, но с благородно излъчване и много топло изражение. Стоях, с вдигната нагоре, към него, глава. Беше сравнително строен, леко килнат на една страна. Но някак си това му отиваше. И, о, Боже! До него съзрях едно цвете! Това ме изуми и умили. Явно, старикът беше романтичен. Благороден, раздаващ уют. Естествено, че пушеше! Тайно му помахах с ръка, преди това, оглеждайки се, да не ме помислят за луда. Той ми отвърна, нищо, че остана сериозен. Но аз улових с цялото си тяло и с цялото си съзнание неговия поздрав. Усетих ласката му, усетих нежността му. Прииска ми се да го прегърна, но нямаше как. Знаех, че пак ще дойда тук, и той няма да си е отишъл. Щеше да ме чака. Защото аз му дадох любовта си безрезервно и от цялото си сърце. И това щеше да го държи здраво на този свят. Вече знаеше, че поне една душа - моята, го обича! Скоро отново ще отида там. И ще го видя! И ще му кажа колко ми липсва, и как съм влюбена в него! Коминът на онази старовремска бачковска къща!
Никол, а аз съм посетила Бачковския манастир повече от 1000 пъти! Свекърва ми е от Бачково! А на Рилския още не съм ходила, за мой голям срам и позор!
Здраве и любов ти пожелавам!
Доли, радвам се на коментара ти! Христо и Деси - милички!!! Благодаря ви! Людмила, и на тебе благодарности!
Ако го видите моя комин, и вие ще се влюбите...
))
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.