3 jun 2019, 6:37  

Внимавай какво си пожелаваш - 2. 

  Prosa » Ficción y fantasy
451 3 14
1 мин за четене

… Така… Сега финт, отдясно… Подмина го като влак малка гара… Ето – вижда съотборника си на фланга. Но там има двама съперници… А от другата страна е мярна крилото. Сега ако литне напред… Пас! Ухааа…

Чу се свирка. Играчите свалиха шлемовете и се спогледаха. От малката стаичка с компютъра излезе водещият:

- Топката  е отбита…

- Как? – развълнува се той – Как така? Дадох пас към колегата, той вече тичаше напред и…

Водещият кимна:

- Да, имаше пас. Но компютърът изчисли, че подобно действие е неприложимо и, значи, не трябва да го има…

- Аз нали подавах – как няма да го има…

- Извинете, но компютърът вижда много, много по-нашироко от човешките възприятия. Вие може да искате да направите какво ли не, може и да го направите - обаче няма ли го в програмата му… Така че – започваме с наказателен. И, моля, не си фантазирайте – не сте в реалния свят…

 

 

Каня -

https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ясно
  • Благодаря, Светлана!
    Мотам се из вселената на междуушието...
  • Още ли си в холаграмния свят или вече си се върнал ?
  • Благодаря, Елке, Лиа, Стойчо!
  • Фантастика, фантастика, ала, както е тръгнало може и реално да стане. Не че ще се дадем! Човекът е упорито същество - машината да си ги трие, той пак ще се изписва. Като се замисля всеки си има моменти, в които да му се иска да си има копче за всичко - натиснеш и всичко спира, изтрива се и пак наново. Добре, че това, което си пожелаваме не става винаги реалност. В мечтите ни няма логика, но без тях не може. Интересно беше да прочета.
  • Само в тази игра мечтите да не са в графата за наказателно изселване в планетарната колония...😇Или пък да имплантират капсули за правилно мислене!
    Поздравления!
  • Това ни чака - компютъризиран свят! Ама пък много ограничен ако го няма в програмата! Добре че все още сме реални! Поздравления!
  • Благодаря, Ангелче!
    Фъркатичко - както викаше дядо Матейко...
  • Благодаря!
  • Не знам какво визираш под "убийствен" и не е тайна, а чисто и просто съкращение - different piece of puzzle.
  • Благодаря, ДПП!
    П.П. Убийствен псевдоним. Какво значи, ако не е тайна?
  • Останали без мисли, фантазии и желания, какво остава от нас?! Да живее флората!
  • Благодаря, Красе, Мариана!
    Машината може толкова, колкото й е позволил човекът-. Машината има милион варианта за нещо, някой измисля милион и първия. Например, не е логично да се яде месо с плодове, ама някой измислил пуйка с портокали.
    Подвластни сме на машините, в опасност сме...
  • Компютърът "вижда" толкова, колкото му е "позволил" човека...дамм, в реалния свят има и творчество, и въображение. А в "нереалния" - програми.
Propuestas
: ??:??