6 ene 2023, 12:36

Зад огледалото 

  Prosa » Otros
643 5 9
1 мин за четене

            Мравката беше нарамила цяло пшенично зърно, но се отклони от пътя си, за да мине покрай Щурчо.

            -  Щурчо, Калинката отдавна се омъжи. Стига си свирил! Няма ли най-накрая да ти дойде акълът и да започнеш да си събираш храна за зимата?

            Щурчо погледна мравката в очите, поиска да й каже, че това е в сърцето му, че това умее най-добре, но само се  усмихна и струните на гъдулката му  изпълниха пространството с кадифена  нежност.

            Без да разбере защо, този път мравката не го нарече мързелан. Преви гръбче под зърното и се прибра.

Нареди го при другите зрънца. Беше събрала толкова много, че сигурно можеше да яде поне две зими. Почисти набързо, за да приготви място за още зрънца, огледа се доволна и едва сега почувства умората. Опъна гръбначе на леглото, придърпа топлата завивка и затвори очи. Любимото й занимание, за да заспи по-бързо, беше да брои зрънца, но този път я смущаваше  усмивката на Щурчо, която някакси не искаше да си отиде...

© toti Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??