19 abr 2020, 10:48

Записки от подземието на шестия етаж - 7. 

  Prosa » Otros
459 2 6
2 мин за четене

Светът се преобръща – Мексико вече се огражда откъм САЩ…

Пък американци минават нелегално границата и се спасяват на юг.

хххх

А пропагандата върви на ниско, метящо калта ниво. Пуснали клип с някакви – обявени като „медици от ВМА“. Четирима – само толкова ли са решили да се излагат, наети артисти ли са…

И – апел… Тоя път няма трупове и морги, има нотки на загриженост и захарна примамка.

Аман от апели, заплахи, обвинения, обиди… В прогресивния патетично-агресивен стил на боковистите…  Преекспониране с негативен ефект…

Пионерските и комсомолските ръководители бяха по-опитни и майстори, за партийните секретари да не говорим. Тук – пълна безхаберщина! Подгонил сватбеният генерал подчинените си – хайде на пангара…

Жалка картина…

Жертват реномето на лекарите заради некадърността на босовете…

хххх

Сватбеният генерал като фатмак реве пред строя: „Половината на кухнята, другата половина на градината, третата половина…“ – „Ама, другарю старшина, има само две половини…“ – „Не ме нтересува! Аз ще кажа колко половини има…“.

Ще видите – каквито и да са резултатите, накрая ще бъдат разпределени. Успехите за властта, пораженията за хората.

И, понеже били лоши българите, заразените се увеличават… Цитат: „За съжаление, очакваме повишаване на заболевамостта, поради това че много хора напуснаха столицата и много не спазват физическото дистанциране“…

Нима???

А да не би да е, защото НАЙ-ПОСЛЕ започнаха частични тествания? Досега бяха тествани само Хай Буй /поне десет пъти/, както и приближените му, плюс някои болни. Без труд могат да се намерят разказите на близки на заразени, откарани в болница, които са молели лекарите за проба… И им е било отказано!

Едно, че няма тестове. Второ – по-малко тествани, по-малко заразени. Официално!

А сега започвали ВСЕОБЩИ тестове – с налични 20 000 и обещани 1 милион. При милион изследвани – колко ли заразени ще излязат наяве?

А после?

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Мариана, Дени, адаш!
  • Ще видим!
    Светъл празник, Георги.
  • Всъщност още с началото на тестванията забелязах, че тестовете са кът. И оттогава, все в тоя ритъм. И за сравнение ще сложа малко черен хумор (МЧХ) - една идея, хрумнала ми по време на прочита.
    Една година след голяма битка, идва време да се преборят жертвите тогава сред цивилното население. Накрая официално се казва, че са 7 човека. И хората там питат, ма как така, та почти всяко семейство е загубило по някого...
    Тогава генералът се изправя и бодро заявява.
    -, Вижте сега, ние трупове не броим, броим ковчезите.
    А собственикът на Погребалното бюро в този момент си казва на акъла:
    "Брей, а като си помисля как се ядосвах, щом бомбата изгори склада ми, а то за добро. По този начин колко хора бяха спасени..."
    Та и тук така.
    Честит празник, адаш.
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Пепи, Надя!
    В Русия е имало особена порода чиновници - произведени в генерали, но никога не служили в армията. Канели са ги на гости - особено на сватби, за да украсяват с еполетите си трапезата. И са ги наричали "сватбени генерали".
    На всички - мерси, подобно!
  • Някога, преди години на Христос возкресе! - ми бе отговорено с: "Мерси, подобно"! Май е доста актуално...
  • 😅 "Сватбеният генерал"
    Честит Великден! Разсмя ме, поздравления!
Propuestas
: ??:??