13 dic 2020, 12:41  

Защо Кубрат Пулев загуби? 

  Prosa » Otros
429 6 9
2 мин за четене

Този въпрос може да бъде зададен и другояче. Какъв тип боксьор може да победи Антъни Джошуа? Моят отговор е следният. Това може да стори боксьор, който боксира като Джо Фрейзър в първия му мач с Мохамед Али. Басирам се, че ако можеха да качат на ринга младия Фрейзър, вместо Кубрат Пулев, то той би размазал Джошуа с нокаут.  Причината е, че Джошуа не носи на силни удари. Видяхме в какъв тежък нокдаун бе свален той от Владимир Кличко. Тогава просто извади късмет. Но след това и първият му мач срещу мексиканеца Анди Руиз показа, че влязат ли му здраво в близък бой и засипят ли го с тежки удари, то с него е свършено. Неоходими са къси, резки и тежки удари и Джошуа подвива колене. Пулев не успя да скъси дистанцията, а размяната на удари от разстояние беше явно в полза на Антъни, който освен, че е доста по-бърз от българина, има и по-дълги ръце. Освен това в 3-я рунд Пулев хазартно се разкри и бе наказан с два много тежки нокдауна. По чудо се размина с нокаут. В 9-я рунд, обаче, той отново подходи хазартно и вече получи нокаут. Справедливостта изисква да отбележим, че дори и да не бе получил нокаут, Пулев губеше мача по точки. Той дефакто беше загубил всеки един рунд. Въпреки всичко ние трябва да се гордеем с нашия боксьр. Той даде мъжествена битка на шампиона, битка, която му прави чест.

 

Лично аз мисля, че при очертаващия се предстоящ  мач Тайсън Фюри - Антъни Джошуа, фаворит е Фюри. Той е висок и с дълги ръце. Подобно на Джошуа обича да води боя от дистанция. Освен това е перфектен техник, според мен с по-добра техника от Антъни. Носи на много тежки удари, което доказа в мачовете си с Дионтей Уайлдър. И само някакво чудо би могло да спаси Джошуа от поражение.

 

 

П.П. За любителите на бокса прилагам по-долу линк:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ctKAGKVpCUU

 

с пълния запис на фантастичната първа битка между Джо Фрейзър и Мохамед Али, за да се убедят с очите си колко е деградирал днешния бокс.

 

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Господин Коновски не сте ме разбрал явно добре но това явно е от неграмотността ми. Аз не съм Ви се карал, нито обиждал, просто отговорих на заядливият Ви коментар от Ваша страна.Всеки има право да изразява мнение, живеем в свободна Страна.Извинете ме, че съм оставил такова грешно впечатление за мен. Аз съм един прост строител, който не разбира от кръчмарски бой(с какъвто определяте поведението на боксьор в тежка категория), но се радвам на такива хора, които не седят в къщи и да се чудят с кого да се заяждат, а се борят да постигнат нещо в живота си.Това дали моето писане било грамотно или не, не трябва да е от значение щом сте ме разбрал какво съм написал.Това е сайт за самодейни творци не за професионални писатели само.Моят правопис може да се подобри, но Вашето мислене надали.Човек се учи докато е жив. Останете си със здраве
  • Извинете, господин Александров, че си позволих да се обърна към Вас на "ти". Грешно усещане от разликата ни - над 30 години. Но, моля - не ми говорете така свойски!
    Бих обърнал повече внимание на патриотарските Ви изблици, ако ме поведеше стилът Ви. Но - ужасен правопис, нелеп стил, полуграмотно писане. Има програма за правопис, сложете си я.
    А за Пулев казах каквото казах. Фанфарон, елементарен тарикат, хвалипръцко, бабаит...
    Имам право на мнение, нали?
    Особено когато това мнение не зависи от Вас и Вашата цензура!
    Утре заран Ви изтривам за мен - просто да няма скандали. Продължете в кръчмата - зъбете се на султана, механите са ви тесни...
    Що се отнася до участието - и професионалистките участват. Даже им плащат - както на Пулев. Хляб и зрелища! И тълпата се кефи - патриотарската тълпа.
  • Геро. Не се прекланям на никой пич,но ме дразнят такива злобни изказвания по чужд адрес, без да си имат понятие колко е труден пътят до върха. Не съм искал да се харесвам на никой най малкото на теб. Какво щял да си помосли кобрата с думи като родолюбец и патриот въобще не ми пука.Тук говорим за солидарнос, за подкрепа. Ако беше победил всички тези които сега го плюят щяха да говорят как са били най големите ми феновете и да са си напълнили фейсбуците със снимки на него, а в крайна сметка те са двуличници. Това е характерна черта за нас българите, да се радваме на чиждите неуспехи.За това сме и на това положение докато има такива хора. Бъдете по оптимистични и спрете да гледате в купичката на другия.Понякога е важно участието не победата.
  • Боре,
    писал си приятни работи. Каквито Пулев не би могъл даже да прочете. Но му се възхищаваш на юмруците и наглостта и твърдиш, че трябва да му се прекланямае, защото не мааме с юмруци, ами държим пера...
    Младо момче си, все още смесваш понятия. Например - патриотизъм и патриотарство. Второто направо прелива от ушите на Пулев.
    На два пъти се видя - само той не разбра, че не става за шампион. Биха го, както казват у нашенско, като маче у дирек.
    Не ми се спори по ясен проблем, извинявай.
    Проблемът се казва Пулев.
  • Никой ли не оценява факта, че българин е стигнал до това място и то два пъти да си опонент на световен шампион.Тук в ситуацията не играят само умения но и много пари.Не оправдавам лекомислието на нашенеца и лигавенето му по време на мача, но да стигнеш това място не е малко и посредствен боксьор не би го постигнал.Бъдете малко по вече родолюбци не се присмивайте на нещо което самите вие не бихте постигнали.
  • Загуби, защото негърът игра бокс, а нашичкият пробва с бой. Не е в маалътъ, но дали го разбра?
    Между другото, сравнете поведението на двамата братя и ще видите огромната разлика. Малкият е човечен, определено възпитан, става част от средата. А големият е като квартален бабаит - търси вниманието /комплекс за малоценност? Не е комплекс, само малоценност е/, репчи се, опитва се с психонагласата си на бабаит да замести човешкото.
  • Хубава тема. Нокаутирането на Пулев може да се обясни с две думи. Джошуа е много по-класен боксьор. Това е.

    Вече, ако трябва да бръкнем по-дълбоко - дори физическите показатели на Пулев са значително по-ниски от тия на Джошуа. Той беше с половин килограм по лек, но всъщност - поне 10. Защото Джошуа няма капка мазнина - само мускул. Пулев изглеждаше отпуснат край него. Добре тапициран. С много по малко мускулна маса. А мускулната маса е пряко свързана със силата на удара.

    Джошуа е аскет. Живе в две стаи и канапето му е толкова протрито, че аз веднага бих го изхвърлил. Животът му протича в боксовата зала. Безкрайни тренировки. Пулев ходи по кръчми, скандалджия, някакви жени му изпиват силите. Сеща се да тренира сериозно два три месеца преди мача.

    Никаква тактика не можеше да му помогне. Помогна му да издържи до деветия рунд единствено изключителната му способност да носи на бой. Отнесе над 50 крошета и ъперкута. Всеки друг би паднал в нокаут от един такъв удар.
  • гледах мача. и не можах да си обясня в щаба и ъгъла на Пулев какво му говореха през цялото време на почивките между рундовете. явно тактиката не е била подходяща...Еми сменете я тогава в следващия рунд! той е професионалист от дълги години и една смяна на тактическата постройка не би следвало да е изненада за него. явно, че боксовия Еверест не се изкачва с празни обещания, пъчене пред камерите и медиите и нападки срещу противника. Колкото до Фюри - ако има мач срещу Джошуа му пожелавам успех. отличен боец е...
  • Хубава тема си подхванал, Младене. Първо, жалко е, че българските медии не излъчиха битката на живо, явно още сме държава от третия свят. Беше важна подкрепата и предадената енергия. Вярвам в това. От друга страна смятам, че никаква подкрепа не помага, ако подготовката ти е недостатъчна и не си научил и в най-малки детайли играта, предимствата и слабостите на опонента си, възрастта донякъде, но най-вече подготовката и това срещу кого се изправя. Да не говорим, че природно негроидната раса ни превъзхождат физически, историята на спорта го доказва. Жалко наистина за този пропилян шанс, би се мъжки, но не на нивото на шампион. Спортът е инстинкт, техника и сърце, но без интелект, се превръщаш в средство за постигане на чужда цел. Въпреки това, Кубрат Пулев неведнъж накара българите да се гордеят с постиженията му и направи много за българския бокс.
Propuestas
: ??:??