Този въпрос може да бъде зададен и другояче. Какъв тип боксьор може да победи Антъни Джошуа? Моят отговор е следният. Това може да стори боксьор, който боксира като Джо Фрейзър в първия му мач с Мохамед Али. Басирам се, че ако можеха да качат на ринга младия Фрейзър, вместо Кубрат Пулев, то той би размазал Джошуа с нокаут. Причината е, че Джошуа не носи на силни удари. Видяхме в какъв тежък нокдаун бе свален той от Владимир Кличко. Тогава просто извади късмет. Но след това и първият му мач срещу мексиканеца Анди Руиз показа, че влязат ли му здраво в близък бой и засипят ли го с тежки удари, то с него е свършено. Неоходими са къси, резки и тежки удари и Джошуа подвива колене. Пулев не успя да скъси дистанцията, а размяната на удари от разстояние беше явно в полза на Антъни, който освен, че е доста по-бърз от българина, има и по-дълги ръце. Освен това в 3-я рунд Пулев хазартно се разкри и бе наказан с два много тежки нокдауна. По чудо се размина с нокаут. В 9-я рунд, обаче, той отново подходи хазартно и вече получи нокаут. Справедливостта изисква да отбележим, че дори и да не бе получил нокаут, Пулев губеше мача по точки. Той дефакто беше загубил всеки един рунд. Въпреки всичко ние трябва да се гордеем с нашия боксьр. Той даде мъжествена битка на шампиона, битка, която му прави чест.
Лично аз мисля, че при очертаващия се предстоящ мач Тайсън Фюри - Антъни Джошуа, фаворит е Фюри. Той е висок и с дълги ръце. Подобно на Джошуа обича да води боя от дистанция. Освен това е перфектен техник, според мен с по-добра техника от Антъни. Носи на много тежки удари, което доказа в мачовете си с Дионтей Уайлдър. И само някакво чудо би могло да спаси Джошуа от поражение.
П.П. За любителите на бокса прилагам по-долу линк:
https://www.youtube.com/watch?v=ctKAGKVpCUU
с пълния запис на фантастичната първа битка между Джо Фрейзър и Мохамед Али, за да се убедят с очите си колко е деградирал днешния бокс.
© Младен Мисана Всички права запазени