8 feb 2019, 1:16

Защо така, бе мацки?! 

  Prosa » De humor
1611 4 50
1 мин за четене

Не знам защо, жените станаха почти мръсници. 
Изкушават, съблазняват, а после, след години, се обявяват за изнасилени. 
Ама те, просто така си мълчали, неудобно им било, 
а всъщност, са чакали ”злодеят” да натрупа парички, 
за да му ги гепят. Да го е страх човек, да стане президент, 
режисьор, артист или футболист. Аз не се притеснявам, 
защото няма какво да ми вземат. Всичко се води на жена ми. 
За друго ме е яд. Толкова години ги възпявам, възхвалявам, 
гъделичкам им егото, свиря на най-тънката струна, 
писнаха ми ушите вече, защото по призвание съм поет, 
идва ми отвътре, а те... вместо да отвръщат с нежност 
и любов, се превръщат в златотърсачки и мъжемелачки. 
Били слабият пол! Хитрият пол са те! Ние сме слабият. 
Достатъчно е да се разголят и сме в капана. И вътрешно се подхилкват. 
Уж, чуруликат с преправените си гласчета, “Ти си най-добрият, 
най-готиният, най-умният, най-очарователният, най, най, най...” 
И ние, балъците, им вярваме, но после казват същите думи и на друг. 
Ако им следваш логиката, излиза, че светът е пълен със супермени. 
Но те не говорят в множествено число. Само в единствено и без свидетели. 
И как да ги възпявам сега?! Никакви феички не са. Още от малки, 
майките им ги учат, че не е важен външният вид, всички мъже са ръбове, 
важното е да ти дават парички и да ти осигуряват спокоен живот. 
Как да ги възпявам?! Иневеряваш, изневеряваш, изневеряваш... 
Не можеш да намериш една свястна! Няма да пиша повече стихотворения! 
Не го заслужават! Добре, че не съм президент или министър-председател, или депутат...

Щяха да ме източат. Минавам на проза и по-точно, на монолози. 
Поне знам, че няма да бъда прекъсван. Нищо възвишено няма в жените, значи!
Жалко! Изгубиха един всеотдаен поет! Не се смейте! Знам, че не ви пука!

Просто, ще минете на следващия. Пази се, Тръмп, приятелю скъп! Путин и ти!

За Мей, не казвам нищо.

© Георги Стоянов Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

Монолог »

16 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Аз съм доволен. След историята с Кубрат, звуча съвсем актуално. Какъв морал, какви пет лева? Важното е да се изкарат парички, без много усилия.
  • Няма проблем. Знам, че си добричка.
  • В “Хумористични” е. Ако ти се пише сериозно за изнасилването, пиши. Тук става въпрос за “псевдо” изнасилване, когато само се търси облага.
  • Няма смисъл да споря с щури жени, но да си кажа. Не, “неща, които не се виждат”, а неща, които не съществуват. Марсианци, извънземни, илюминати... За Бог не казвам нищо. Не искам да ми се нахвърлят всички вярващи. И без това, Порчев ме травмира. Заради него си изтрих “Любовен квадрат”. Но аз вярвам в доброто. То съществува. Въпросът е, кое е добро?
  • Само да вметна, че такова нещо "сляпа вяра" не съществува, това което визираш се нарича фанатизъм и то няма нищо общо с вярата.
    "А вярата е даване твърда увереност в ония неща, за които се надяваме, - убеждения за неща, които не се виждат." - т.е. вярата е аргументирано, твърдо убеждение. Например, ние не виждаме всички звезди или планети, но има косвени начини да се убедим, че има и други. Така геолозите откриват къде има нефт и т.н.
  • Хаха! Това е най-краткият ти коментар! Ще си го снимам и ще си го сложа в рамка. Златна. Хубава вечер!
  • Говоря, за учителите от класа, а не за твоята даскалица. Тя не е учителка и случайно е попаднала там, за да те тормози. “Концентрирай си абстракцията”, хаха, прозвуча ми като “Перихерия на мандрагората”. Разсмя ме! Благодаря, за което!
  • Не е така. Учителят много добре знае, какво сее и какво ще поникне. Иначе, не би се занимавал. А вярата е най-абстрактното понятие на света. Вярата е сляпа, а не любовта. Вярата, в най-широк смисъл, не само религиозната. Повярвай ми!
  • Преди да изферментирам съвсем, Антоанчо, искам да ти отговоря умно. Духовно размножаване съществува. Помисли! Учителят и учениците! Учителят не се ли размножава духовно, чрез учениците си? Знанията, религиите, какво са? Духовно размножаване. Благодаря ти за вниманието! Сега очаквам километричен отговор.
  • Тогава ти отговарям с три квадратни точки ¤¤¤
  • Това не е недоизказаност, а точно обратното Българският език е богат, едно нещо може да бъде назовано с много различни думи и за да не отдавам предпочитания, така...
  • Има нещо недоизказано в коментара ти.
  • Пък аз не се сещам за нещо по-повърхностно от мъж Нахакани жени с големи усти е нищо в сравнение с нахакните мъже с големите им въображаеми ...
  • “Мацките”, реално си съществуват. Това са онези нахакани жени, с големи усти, които си мислят, че разбират от всичко, нагаждат се към съответната среда, за да хранят огромното си его и безкомпромисно раздават правосъдие, без никой да им го иска. Мимикрията е характерна за тях и стремежът им да извлекат максимална полза за себе си, от всяка ситуация. Задължително, трябва да бъдат забелязвани, в това е смисълът на живота им. Като цяло, са повърхностни.
  • Аууууу! Жените не ми разбрали въпроса, не бил конкретен! Защо така, бе мацки, се сещате че сте били изнасилени преди десетина години и все от богати мъже? Въпросът е реторичен и не се отнася до всички жени, а само до мацките. Ей, да го е страх човек и монолог да напише. Веднага го изгризкват /човека/.
  • Има. Любовен квадрат. Може да се напише монолог по темата. Мога да дам и пример, но ще ме застрелят на ъгъла.
  • Сенд,не споменаваш че има и четириъгълни...ци.А Сиси организира кръгова отбрана.
  • Знам. Но никога не е късно, да се изкара някой лев /долар, евро/ Аз и да кажа, че съм изнасилен, никой няма да ми повярва. Ако кажа, че... Мей или Меркел... ще повярваш ли?
  • Аааааа,не е така. Има все още и свестни жени, ама сме от друго поколение
  • Нали знаеш, в литературата има хиперболи, параболи, триъгълници, кръгове и какво ли още
    не!
  • Кое?
  • ( правя се на опасна )
  • Аз сънувам само добри и красиви момичета. Защото наяве ги няма.
  • Дано покрай дактилите да не изскочат някой женски птеродактили и да ти скапят поетичния сън
  • Обливат ме горещи вълни, пак ме избива на поезия, а в съня ми се разхождат ямбове, хореи и дактили.
  • Добрите и усмихнати жени са най-опасни. Усмихвайте се, усмихвайте се... Знаете ли на мен какво ми е?
  • Ще умра от смях... ...
  • Отговори. По темата е. Предполагам, г-н Тенев няма да ти направи амфибрахий.
  • Не знам какъв си, но на мен ми иде да отговоря монологично но въпроса ти.
  • Боже! Забавен съм! Получих си наградата!
    Моралната. Но забавен има две значения. Забавен ли съм или съм забавен.
  • "Минавам на проза и по-точно, на монолози. Поне знам, че няма да бъда прекъсван." - хаха, добро е. Забавен си.
    Давам единия си глас тук и ще остане, стига да не се появи по-добро произведение в следващите дни.
  • Не мога да коментирам Вапцаров. Знаеш, в какъв момент е написано. Само си казваш, “Какъв човек!” и се питаш, как може, някакви жалки, нищожни, безсърдечни същества, нули на нулите, могат да отнемат такъв живот! Ами Екзюпери?! Германецът, който е свалил самолета му, казва, че го е харесвал и ако е знаел кой го управлява, нямало да го свали. Омразата, омразата, подклаждана от политиците, е най-големият бич за човечеството
  • изповеди, монолози...
    не забравяй все пак, че едно от най-красивите стихотворения в любовната ни поезия на Вапцаров е точно такъв монолог - "Понякога ще идвам във съня ти..."
  • Не. Ще се родят монологисти, тоест, хора, които сами си говорят. За поетите, трябва по-възвишена семка. Тях ги избива на рецитации. Всъщност, стихотворенията монолози ли са? Сигурно. Когато никой не ги чете. Извод: Непрочетените стихотворения са монолози.
  • ще се родят смартфони с полова определеност!
  • Относно новият пол, мога да кажа, че объркването е породено, от недостатъчното разясняване. Не става въпрос, за някаква неясна трета ориентация, която всеки сам си определя. Става въпрос, за жените с мъжки атрибути, от кръста надолу. Такъв пол фактически съществува и хората не са виновни, че са се родили такива. Германците, например, им дават право да се самоопределят, като това става след медицински преглед. У нас, тълкуването е изопачено до безкрайност. Аз не мога да се самоопределя за трети пол, ако съм гей, хомо и педи , защото по рождение съм мъж. Лесбитата и те са жени, независимо каква роля играят. Духовно размножаване не съм пробвал, защото е опасно, не се знае какво ще се роди.
  • остава само преди това да измислят и духовното размножаване, и светът ще цъфне и върже!
  • 👍!
  • Благодаря, за усмивките!
    Като си гледам звездите, пак съм стресирал някой буквалист. Има хора, еталон за сериозност, горките. Не се засягайте на пол. И мъжете изперкват пред русите барбита, но това е друга тема. Не мога да ви влея чувство за хумор. Или се усмихвате, или не. И жените масово тръгнаха към другия бряг. Там ще се срещаме, мацки, по другите брегове и там ще си беседваме изчерпателно, за нещата от живота. Това ще ни остане. Духовното общуване. Ужас!
  • Към лирическия: Следвай логиката, за да се въздигнеш сам в очите си до степен поетично вдъхновение! Няма да се отказваш от поезията, че ще вземе да загуби!
    Разсмя ме!
  • Късно е, чадо! Вече масово тръгнахте към другия бряг, и нов пол си сътворихте, ще ревете за нас, ама късно!
  • Ти си най-добрият,
    най-готиният, най-умният, най-очарователният, най, най, най... Казвам го на всеослушание! Монологист номер едно!
  • ...
  • Гласувам за теб и кой знае, може да станеш президент
Propuestas
: ??:??