28 нояб. 2007 г., 09:54

* * * 

  Эссе
1378 0 5
1 мин за четене
 

Я виж ти!

Днес ми е хубаво. М-м-м, да! И слънчево! Въпреки мъглата. И мистично. Въпреки реалността. Красиво! Напук на болката.

Пее ми се! Въпреки, че не мога.

И запявам.

Боже, майчице мила, аз ли го изкарах тоя глас?

Хайде де!!!

Прочиствам гърлото си, кашлям около 2 минути и... пак пробвам!!!!?????!!!!

 

Смея се!

И си мисля: „Ето ти сега доказателство, че нещата, дори и „невъзможните", винаги се получават, когато си щастлив и в мир със себе си"

И не се притеснявай , че това ще свърши... защото трябва да усетиш и нацелиш момента, в който да разтвориш устни и да дадеш воля на звуците.

 

 

„Ами, аз, мишле, малко не разбирам" - казваш ти и постепенно увеличаваш разстоянието помежду ни.

Мълча! И те гледам... как заспиваш.

Взирам се в затворените ти клепачи и търся отговорите на неизречените въпроси. Гадая по движението на очите ти.

Чета по дъха през разтворените ти устни.

Попивам трептенето на миглите ти.

И... те обичам!

Ех, такава каша ми е в главата, че нямам думи. И все си мисля за онова голямо светло кълбо, дето постоянно го сънувам. Едно такова - огромно, огнено, оранжево-червено, магнитно, поглъщащо...

Затварям очи с мисълта да го срещна отново - и тази нощ. И теб - в него.

 

 

 

Я виж ти!

Събудих се и пак се опитах да пея.

Не се получи.

Разбрах! Кафето! Да, първо кафето...

И пак се усмихвам...

Защото кафето е с теб.

© Фани Хорн Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Чудесно е! "Кафето с теб" е най-вълшебното питие! От него ти се иска не само да пееш, но и да литнеш!
  • Люси , пробвай , момиче.
    Понякога се получава изненадващо добре
    Поздрави!
    И Усмивки!
  • Ели, и аз пия кафе сега Но няма да пея, няма как да извадя тоя глас!
    Поздрави!
  • Ами...НиКита...благодаря. Май само ти ме коментираш по-често
    Но дори и да е така ще продължа. Заради теб си струва - /Имаше някаква песен , такава/
  • Много слънчево...много емоционално, много усмихнато...нямам думи поздрави!
Предложения
: ??:??