Стига...
До кога ще пазим, ще крием любовта? Докога...
Имам толкова любов в себе си и ти я имаш твоята в теб и за какво, защо и за кога я пазим? Не разбираш ли, че утре може да ни няма... не бъди наивен. Не бъди! Отвори очите си и виж как хората, които обичаме, си отиват от нас, без да можем да ги спрем. Не си ли се питал дали си им показал колко много ги обичаш? Не си ли разбирал колко е непосилно да им го кажеш, когато вече ги няма, когатo са там, където писма не стигат, а думите са неми.
Стига...
Стига мълчание, стига скрита красота. Кога ще живеем наистина? Крием болката, за да не нарани другите. Крием собствената си обида, за да не покажем слабост. Крием силата, за да не ни застигне непосилното. Крием... а защо крием любовта??? Не знаеш ,нали? Нима е страх, нима е срам... от кого, от какво и за кога??? Кога ще живеем наистина?
Стига...
Живот ли наричаш мрака, студа и страха, на които сме обрекли дните си? Защо сами се осъждаме на самота? Нима страхът е по-важен от щастието ни? Нима е по-важен и значим от любовта? Не осъзнаваш ли, че сами се раняваме... болката идва от липсата, от неразбирането на любовта. От това, че я затваряме зад тъмните решетки на предразсъдъците си, в оковите на суета и безсмислени планове.
Стига... Стига...
Мен утре може да ме няма, може никога повече да не мога да ти кажа колко те обичам, да не мога да го кажа на никого... и тази любов, тази красота, ще бъде заличена завинаги. И утре може аз да си отида без да съм разбрала колко много хора ме обичат. И утре може да е празно, защото съм си отишла сама без любов. А страшното е, че може и да стане днес...
Чуй ме...
Любовта не свършва, колкото и да даваш!!! Защо тънем в мрака и калта на егоизма, когато никой нищо не може да ни отнеме? Как ще ти вземат любовта? Имай вяра в най-истинското и значимо нещо в живота ни. Пусни я на свобода, дай и слънцето на хиляди очи, дай и дъжда на сълзите от щастие, дай и небе, за да те извиси със себе си.
Виж ме...
Погледни света наоколо и осъзнай как сам си се затворил в студената килия. Доживотно осъден ли ще си? Какво престъпление си извършил? Помилвай се, защото изборът е твой! Излез на свобода и живей... наистина!
Никой не знае колко време има...
Повярвай ми, защото утре може да ни няма, повярвай ми днес, когато още можем да обичаме...
© Даниела Все права защищены