12 апр. 2007 г., 20:36

Грешки 

  Эссе
1443 0 1
Може ли едно телефонно обаждане да промени живота ни? Възможно ли е, поправяйки минали грешки, да променим бъдещето си? Действително ли в миналото ни се крият неуспехите, които ни преследват в настоящето?
Тя стоеше сама и гледаше в нищото. Неволно бе открила причината, пречеща и да бъде щастлива последните няколко години. Бе наранила човек, който я обичаше въпреки всичко, неволно бе погубила една човешка съдба... а сега търсеше спасение за себе си.
Защо прошката е толкова важна за грешника? Единственото спасение за вече погубената му душа! А искайки прошка, се чувстват още по-нищожни. В ръцете на униженият веднъж е концентрирана по-нататъшната им съдба...
Набра отдавна забравения телефонен номер. Вдигна й весел женски глас, а тя затвори. Все пак не бе толкова могъща, този, когото смяташе, че бе убила с постъпките си, се бе съвзел, а самата тя агонизираше.
И все пак, когато си жесток към другите, нима не погубваш себе си?

© Екатерина Камбурова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • лЕЛЕ точно сега се случва същото с мен.Като го прочетох имах чувството , че е писано за мен.Моята история е същата без женския глас.И ме накара с тва есе мила да се замисля над много неща. И ще отговоря на въпроса: " И все пак , когато си жесток към другите , нима не погубваш себе си?" ТОчно себе си погубваш.Не друг , а себе си ! И ако това есе си го писала за себе си не го търси този човек , защото ще го накараш пак да страда със забуждането на спомените , а и ще страдаш много.
Предложения
: ??:??