21 мая 2009 г., 19:18

Иска ми се... 

  Эссе » Личные
1540 0 6
1 мин за четене

Иска ми се да мога да пея; за да облека чувствата си в музика и да ги пратя до там, където само песента може да стигне. Да изпея любовта си, когато обичам; мъката си, когато боли... И сега бих могла, но се опасявам, че от фалшивото звучене, няма да бъда разбрана правилно. Затова предпочитам да не пея.

Иска ми се да мога да рисувам; за да мога да дам форма на красивото около и в мен. Да дам цвят на всичко, което изглежда сиво или сиво го правим ние самите. Да нарисувам най-прекрасните очи, които ме гледат и отразяват любовта ми. Да нарисувам най-прекрасното същество, което ми казва „мама”. Но не мога да рисувам и се боя, че ще сбъркам формите, цветовете и пропорциите.

Иска ми се да мога да построя кула от мечти; да ги заздравя с вълненията и сълзите на радост и щастие. Или да мога да построя път от красиви думи, по който да вървим, когато няма какво да кажем, защото мълчанието е най-доброто общуване. Но не мога и да строя.

Иска ми се да правя толкова много неща. Но не мога. Мога да опиша с думи всичко това. Но как да опиша с думи нещо, което може да значи всичко... или нищо...

Но съм благодарна, че имам желание да направя всичко това,  че мога да почувствам всичко, което може да се почувства...

© Мария Петрова-Йордано Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Поздрави!
  • Дими, много благодаря за това, че ме четеш и се радвам, че ти допада написаното то мен! Честит празник, Дими! Желая ти много успехи! Прегръдки!
  • Винаги съм се чувствала ощетена защото пея фалшиво и в същото време се радвам на хората около мен, които пеят правилно.Пишеха ми петица, заради другите оценки.Днес пях "Върви народе възродени..." сама без публика...Поздравявам те с най-светлия празник на просветата и културата и от сърце ти се радвам,че умееш така професионално да пишеш.Чудесна си Мария, весел и щастлив празник.Поставям ти лента ОТЛИЧНИК /така беше по мое време на манифистацията/Дими Първанова
  • Дими, Яна, Нели, благодаря за мненията и милите думи. Хубаво е да сме доволни от това, което имаме... Но няма нищо лошо да имаме желания и мечти. Поздрави!
  • Иска ми се... И пак си спомням думите на хайтов , че "Едно е да искаш , а друго да можеш .. и т.н...". Но всъщност какво ни пречи да опитваме пак и пак.. как беше Успехът е 99 % труд и 1 % талант..ТРЯБВА ДА ЦЕНИМ МАЛКОТО, КОЕТО ИМАМЕ.., НАЛИ??
  • "защото мълчанието е най-доброто общуване"

    Страхотно!Поздрав!
Предложения
: ??:??