И така! Тайнството на сътворението лежи пред нас! Животът е непрестанно сътворяване! Всяка клетчица от телата ни се обновява и възстановява... Жлезите ни започват да произвеждат специфични Хормони, даващи ни допълнителна сила, енергия и желания. След като успеем да се издигнем над червения етаж, заземени и чувствайки сигурност ние можем да помислим за Сътворението! Телата ни са здрави и енергични, жадуващи за възпроизводство. Желаещи всепоглъщащата и омайна Страст. На това ниво никой и не мисли да спи! Тук се вихрят енергии, светлината е в оранжевия спектър и става дума предимно за секс! Става въпрос и за много други неща, като Промяна, Движение, Емоции и т.н. но изчерпателен няма да бъда, защото това е забавление, а не научен труд... Всичко е игра! Аз се забавлявам, забавлявайте се и вие! Живота е прекалено интересен, за да допускаме застой... Водата е Енергия, когато е в движение, иначе е блато! Луната влияе чрез подвижните течности. Както на цялата земя така и на отделния индивид. А движението е винаги по най-малкото съпротивление... За нас, обаче като разумни същества е лесно да открием и други пътеки... стига да поискаме, стига да повярваме! Животът е много по-интересен от елементарния секс! Факторът, който говори най-силно за това е Енергийността ни! За щастие ние живеем едновременно на много нива! До скоро... на третия етаж! Животът е многообразен и в това е Удоволствието да го живеем... отново и отново...
не знам дали ще се осмеля да пиша за всичките нива, но поне ще се опитам да стигна до някъде
ама не мисля, че те поучавам, Жени... просто се забавлявам
Даша!
Радвам се, че си написал това. Трите нива - първото - на възпроизводството, присъщо на хората и животните, когато човек казва "желая те", а животните и това не казват. Следва второто - на чувствата, то е присъщо само на хората и тогава те казват "желая те,защото те обичам" и третото - на мислещия човек, когато той казва "желая те, защото те обичам и ЗНАМ ЗАЩО те обичам". Дори и центровете им в човешкото тяло са подредени в същия възходящ ред отдолу нагоре - органи за възпроизводство, сърце, мозък.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.