Dec 30, 2006, 4:26 PM

Животът е многообразен и в това е Удоволствието да го живеем...  

  Essays
1773 1 5
1 мин reading


И така!
Тайнството на сътворението лежи пред нас!
Животът е непрестанно сътворяване!
Всяка клетчица от телата ни се обновява и възстановява...
Жлезите ни започват да произвеждат специфични Хормони, даващи ни допълнителна сила, енергия и желания.
След като успеем да се издигнем над червения етаж, заземени и чувствайки сигурност ние можем да помислим за Сътворението!
Телата ни са здрави и енергични, жадуващи за възпроизводство.
Желаещи всепоглъщащата и омайна Страст.
На това ниво никой и не мисли да спи!
Тук се вихрят енергии, светлината е в оранжевия спектър и става дума предимно за секс!
Става въпрос и за много други неща, като Промяна, Движение, Емоции и т.н. но изчерпателен няма да бъда, защото това е забавление, а не научен труд...
Всичко е игра! Аз се забавлявам, забавлявайте се и вие!
Живота е прекалено интересен, за да допускаме застой...
Водата е Енергия, когато е в движение, иначе е блато!
Луната влияе чрез подвижните течности. Както на цялата земя така и на отделния индивид.
А движението е винаги по най-малкото съпротивление...
За нас, обаче като разумни същества е лесно да открием и други пътеки... стига да поискаме, стига да повярваме! 
Животът е много по-интересен от елементарния секс!
Факторът, който говори най-силно за това е Енергийността ни!
За щастие ние живеем едновременно на много нива!
До скоро... на третия етаж!
Животът е многообразен и в това е Удоволствието да го живеем... отново и отново...

© Атанас Коев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • в предишното ми есе говоря за него, Галя
  • А кой е "червения" етаж?

  • не знам дали ще се осмеля да пиша за всичките нива, но поне ще се опитам да стигна до някъде
    ама не мисля, че те поучавам, Жени... просто се забавлявам
    Даша!
  • Радвам се, че си написал това. Трите нива - първото - на възпроизводството, присъщо на хората и животните, когато човек казва "желая те", а животните и това не казват. Следва второто - на чувствата, то е присъщо само на хората и тогава те казват "желая те,защото те обичам" и третото - на мислещия човек, когато той казва "желая те, защото те обичам и ЗНАМ ЗАЩО те обичам". Дори и центровете им в човешкото тяло са подредени в същия възходящ ред отдолу нагоре - органи за възпроизводство, сърце, мозък.

  • имаш предвид нервните клетки, може би....
    ето, че откриха чудото стволови клетки...
    какво ли ни чака в Бъдещето?
Random works
: ??:??