14 мая 2019 г., 15:28

Криеница 

  Эссе » Личные
992 0 9
1 мин за четене

„Едно, две, три, ...девет,... единайсет....
Готово ли е?
Тръгвам!”

 


Всяка нощ сънувам тази криеница. Един властолюбив и настойчив мъжки тембър брои до единадесет и тръгва да ме търси. Сърцето ми сякаш трепери или е от ноемврийския студ?
Знам, трябва да заспя. През нощта организмът не бива да будува, а с мен си играят на криеница, с броене до единадесет.
Усещам,че бягам, бързо при това. Оглеждам се, уж е тъмно, а е ранно утро.Гласът ми е дрезгав, не чувам викове и плач, само очите ми се взират в пространството. В човека-вълк.Той ме открива, поваля ме на земята, покрай събраните на купчина листа,и ме целува страстно –
Тръгвам!
Страстно, за да впие зъби в нежната ми шия и да се почерпи с кръвта ми.Очите му са огромни бездни, сякаш нямат цвят, диша накъсано, хрипливо. Устата – червена като череши, а след миг става безкръвна и сива.
Светът се върти или аз в него?
Хипнотизирана съм, окована като във вериги...От борбата, едната ми гръд го моли за пощада.
Възбудена съм.
Тръгвам!
Опитвам се да се боря, а той пие кръв от гръдта и ме обладава на тласъци. Прекрасно е. Въздъхвам. И свършвам...И тази въздишка ме свързва с вечността. Вечността на мъртвите.
А навън е утрин, слънцето идва с изгрева и носи нови любови.
Очите ми...
Мислите ми...
Сънят...
Вярата...
Любовта...
Страстта...
Живеят друг живот. В бяло и синьо. В оранжево и кафяво. В червено и черно. В черно. И пак в бяло...
Тялото е силно, гъвкаво, ухае на восък. Ето- там има погребение.
Но Аз съм жива!
И дишам. Тогава, кой е там, в ковчега?
Цветя, скръбни лица, тъжна музика... И –
Тръгвам!
„Едно, две, три,.. девет,... единадесет...
Готово ли е?
Тръгвам!”
Колко много кръв!...

 

© Ана Янкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря сърдечно, мила Мария! Бъди здрава!
  • Хареса ми стила ти на писане, дълбочината на психоанализа, способността ти да преминеш отвъд това, което дори сама не позволяваш на представите си.
    Поздравявам те! ❤️
  • Гюлсер, благодаря ти сърдечно за топлите думи! Наистина животът е дар и е нужно да намерим нужното равновесие и сили в себе си, за да продължим въпреки страховете. Спокойна вечер!
  • Много добър материал за психоанализа. И Карл Юнг има описани подобни видения и сънувания в автобиографията си. Ана, стигнала си до дълбинните нива на подсъзнанието си. Никой не може да изкорени страха оттам, а той има много лица. Особено когато сме преживели и разтърсваща болка във взаимоотношенията си. И все пак животът е хубав и трябва да се изживее в радост!
  • Наистина е по-добре да не се е случвало...Но в главата на някой, знаем ли какви мисли има?...
  • Кошмарът на нереалното в реалното...
  • Може би... не са само сънища..., но кой знае истината...
  • Сънищата на въображението...
Предложения
: ??:??