Какво е любов? Къде е тя? Ще я открием ли някога? Вечният стон в душите ни. Защо вечно се стремим да я открием? Тя ли е това, от което се нуждаеем? Не можем да си обясним защо се случва,но въпреки това я търсим, сякаш е магия, която те преследва и макар и ужасени, не се опитваме да избягаме, а напротив, хвърляме се в нейните обятия, готови на всичко. Не е ли тя вълшебство или е стенещо проклятие? Тя е прилив и отлив, а ние сме просто удавници, копнеещи капка обич, нежност и внимание. И пак се мъчим да я отречем не е ли тя тази, която ни наранява, не е ли тя причината за празнотата в сърцата ни. Тази, заради която не спим, обзети от мечти и копнежи. Не! Тя е тази,заради която живеем. Търсещи нея, копнеем. Та нали всеки мечтае за своя герой,за своето щастие и за своя дом. Всяка наша цел е свързана с нея - Любовта,та не е ли тя тази, която дава крила? Караща те да си в неземно шастие,когато в своята душа усети онази топлина - обич и доброта. А когато това стане, тя ти даде от своя опиат, наречена истинска любов, не си ли верен ти до гроб. Вярваш, искаш и копнееш. Това е тя, любовта - свобода, доброта и страст... Нима не искаш ти от този дар да си господар?
Не мисля, че е проклятие това е най-хубавото нещо което може да ти се случи, а ако съвсем случайно я изгубиш, ще те боли, ще те боли много, но какво ще предпочиташ-да не те боли сега или изобщо да си имал любов. Пък то от любовта боли сладко бтв много хубаво есе
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.