27 апр. 2022 г., 06:54

Не искам агресивни политици! 

  Эссе » Другие
867 3 15

 

Не искам да убивам или да бъда убит в глупавите им войни.
Не искам хора, които не познават историята и културата ни,
да налагат своята демокрация и фалшивите си ценности.
Не искам да продават националните ни интереси.
Не искам непрекъснато да ме лъжат и да имитират промяна.
Искам да има мир, да има туристи, да срещам усмихнати и
щастливи хора. Искам да има нормални търговски отношения,
хората да печелят добре и да живеят спокойно.
Не искам децата ми да мизеруват. Не искам санкции и омраза.
Не искам сбъркан свят и смахнати властимащи, да ме плашат с 
ядрените си бутони. Не искам зони на влияние, разделение на наши
и ваши, и непрекъснато противопоставяне. Искам добросъседство
и приятелство. Искам мир. Толкова ли е трудно това?!!!

© Георги Стоянов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • И ако всичко ни е наред на нормалните хора кого ще командват егоманиаците, които искат власт, за да си избиват комплексите А ядрен апокалипсис едва ли ще има, за щастие Земята още е само една и те също са на нея.
  • Желанията са много повече от нежеланията и хората не могат да се разберат. Нежеланията са по-ясни. Лично аз, не искам светът да бъде изпържен в ядрен апокалипсис и тотално да се пресели в "онзи", прекрасният, друг свят.
  • Аааа, не. Когато всички заявят какво желаят, то тогава нещата могат да се променят. Важно е върху какво се фокусираме. Хората често си мислят, че евсе едно дали се фокусират върху желаното или върху нежеланото, но... не е така. Когато се фокусираме върху нещо, то ние му даваме сила. Така че - да! Дали трябва да се гласува? Да! Трябва ли да заявяваме какво искаме ? Да! Трябва ли да даваме сила на това, което нежелаем? Не, не трябва.
  • Мълчанието е съгласие. Когато не гласувате и мълчите, политиците си мислят, че сте съгласни с простотиите им. Когато всички кажат, какво не искат, нещата ще се променят. Ако си стоите вкъщи и "не разрешавате", нищо няма да се промени. Завиждам на унгарците.
  • Аз пък искам да съм Дядо Коледа.
  • Ирен, авторът твърдо е наблегнал на неискането, има само едно "искам", затова така. А че има разлика, има и то огромна.
    Ех, Терита
  • Дари, за съжаление, войните, бедите и т.н., не зависят от теб и мен, те се случват въпреки нас. Колкото и да не разрешаваме, но факта си е факт.
  • Аааа не така де Пожелай ни успех в искането, а не в неискането. Има разлика.
  • Точно с това се различаваме във възгледите си, не че се учудвам де, свиканала съм Когато нещо, каквото и да е, касае мен, то няма как да не зависи от мен. Знам че ще го отдадете на възрастта ми или на някакъв вид фанатизъм и кой знае какво. Успех в неискането!
  • Дари, в такива ситуации, колкото и да "не разрешаваш", нещата щом не зависят от теб, пак ще стигнеш до "не искам".
    Аз също не искам, а дали разрешавам... на кой му пука!... Но лев не давам за оръжия, не искам да ме превръщат в убиец!!!
    Сенд и аз съм в клуба на "не искащите"!👌
  • Според мен точно "другата работа" е разковничето. На мен например не ми се налага да "не искам", заменила съм го с "не разрешавам" и затова няма да видите подобни публикации от мен. Човек може да владее света си, а не светът да владее него и той да хленчи: не искааам.
  • Еее Щураче, да знае човек какво иска, желае, мечтае не е лошо,. Може ли да го осъществи, има ли от кого да го поиска, знае е ли какъв е пътя - това е друга работа. На първо време ако се замисли той дали е агресивен - все е нещичко.
  • Интересно от кого ги искате тия неща? Въпросът е реторичен.
  • Може първата мисъл да е : "Че кой не иска това?" , но като се огледаш виждаш толкова много агресия ...Ееее все пак сме поне двама, които да искат такава нормалност. ,
  • На кой ли му пука какво искаш. Например дори тук, ако напишеш какво искаш и какво не искаш, знаеш какъв е отговорът: "Като не ти харесва, махай се". И това е родна демокрация, не вносна
Предложения
: ??:??