Ако в сърцето ми е твоя образ, той е там, защото аз го искам. Ако пожелая, ще го изхвърля и ти ще го намериш запокитен, там, където е самотата. Ще те боли тогава, защото твоя образ ще е кален и мръсен. Ще плачеш и ще се опитваш да го измиеш със сълзи. Но от тях, той ще заприлича на разплакан клоун. И ще си спомниш, колко тихо и кротко му бе на твоя образ в сърцето ми. Бе чист и красив, по-чист и по-красив от теб самия. Тогава ще разбереш, че си загубил идеала за себе си. Останала ти е само сянката. И никога няма да можеш да излезеш от света на сенките. Не се притеснявай - и аз ще съм там. Но всичко това, в бъдещето, а сега?! Сега все още те пазя, седнал на своя трон.
Не спирай да го пазиш, защото на хора толкова изгубени, май само идеализирания образ в сърцето на влюбеното момиче им е останал! бях чела някъде един стих, който гласи:"Обичам те, обичам те, любима, но моля те, но моля те недей, когато във едно сърце е зима, не взимай и последното що в мене тлей!" Поздрав!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.