6 февр. 2014 г., 17:49

По-добре е да си сляп... 

  Эссе » Любовные
1475 0 6
1 мин за четене

По-добре е да си сляп…

 

 

Гледам те… ти си непознат.  Сякаш никога не сме били близки, влюбени… Очите ти са студени и безизразни. Вървиш бързо, някак нервно, като че ли всичко ти е вече безразлично.

Отговаряш на въпроса ми от третия път с нескрита доза раздразнение.

Спиш на другата страна и само светлината от мобилния ти телефон показва, че си буден и си изцяло погълнат от… нещо.

Какво е нещото? Не, не ми казвайте, моля недейте!

Знам прекрасно, но не искам да го чуя! Никога!

Ще се опитам да приема истината с мъжко достойнство и завидна чест!

Кога обаче? Сега не мога, даже и не трябва…

Мазохистично ще продължа да те гледам всеки ден и всяка нощ, докато очите ми станат слепи, ръцете ми изтръпнали, а сърцето ми спре да кърви…

 

Гледам те… и все още те виждам!

© Манипулирам Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ех, аз не бих могла да бъда мазохист в тоя случай. Тъжно ми беше да прочета мислите на лирическата! Поздрави, Мани!
  • Лирическата вярва, че след като тя ослепее, лирическият внезапно ще прогледне за нея Горкичките, пак ще се разминат
  • Мисля,че трябва да гледаш и да обичаш повечко себе си.Поздрави!
  • Е-е-е-х, М. ...!
  • По - добре да виждаш М, от това да си сляп и когато знаеш, взимаш решение и понасяш последствията от него!

    Поздрав, мила!
  • Е вече много ме разсмя Ще направя лазерната хирургия и може ли със самолет, че с влака може и да не пристигна с тези кражби на релси ))))
Предложения
: ??:??