16 авг. 2019 г., 22:08  

Програма за усъвършенстване 

  Эссе
788 0 1
6 мин за четене

ПРОГРАМА за усъвършенстване
от Лесничея

 

Основата на здравето и психическия потенциал на човека е енергията, която се съдържа в Природата. Тя има двойно и тройно значение, тъй като захранва не само физическото тяло на човека, но и другите две основни тела - астралното и менталното тела. Тази енергия се нарича жива. За придобиване на жива тук се предлагат няколко основополагащи идеи за работа над себе си

1. Всеки ден сутрин и вечер обливане на цялото тяло, или поне на краката до коленете със студена вода, ходене бос и дишане.

Ходим за известно време по земята или на терасата, или поне по пода, боси, а през зимата по снега. После следва обливането  с вода, което се осъществява с кофа вода, или студен душ, или къпане в естествен източник - река, езеро и т.н. През зимата може обливането да се замени чрез натриване тялото със сняг. По този начин практикуващият ще обикне водата и снега. А те ще му дадат бодрост, особени чувства на удовлетвореност, победа и мъжество.

Описаните процедури ми бяха препоръчани от Порфирий Корнеевич Иванов, който почитам като Учител. Ура.

Дишането се осъществява по следния начин – цитат от системата на Порфирий Корнеевич Иванов:

"Повдигни лицето си нагоре. Вдишвай (всмуквай) въздуха до отказ през гърлото с мисълта, че въздуха пада от горе, от височините. След това го преглътни, задръж дишането и изхвърли въздуха през устата..".

Така се извършват три дишания, и след няколко секунди се повтаря сеанса дишане.

2. Да даваме някаква сума пари, например 1-2 лева на нуждаещи се хора от нашето обкръжение, с наричане за своето здраве: “Давам, за да бъда аз здрав.”

Въобще, принципът е, иска ти нуждаещ се човек, имаш - дай колкото можеш да дадеш без да съжаляваш! А и да не иска с думи, ти отчиташ, че се нуждае и даваш по усмотрение малка сума пари, или храна. Неговото доволство е благоприятно за теб, той ти дава енергия с благодарността си.

3. Поздравявайте хората, които уважавате, първи . А на другите отговорете учтиво на поздрава с поздрав.

4. Два поредни дена всяка седмица, или три поредни дена на 9 дена, неприемане на храна до 18 ч. След 18 се яде. А през всички други дни - двукратно хранене. Най-добре е до зенита на слънцето☀️, 13 ч., да не се яде.
​​
Може да се пие кафе или чай, и после се яде най-рано на обяд или към обяд. Тази дисциплина на храненето е много благодатна за здравето и за усъвършенстване на духа. Премахва отегчението и баналността, отчаянието, ободрява духа и усилва волята. Изисква се малко търпение, но това е цената. Хубаво е дните на въздържане от храна да бъдат действително поредни, тъй като втория и третия ден се понасят по-леко, и се очиства по-добре организма.

4. Не-пушене, не приемане на алкохол, не-плюене на Земята.

Малко вино, или бира, преди сън може да се употреби понякога, но контрол е нужен без съмнение.
А що се отнася до плюенето, Земята е живо същество, не бива да се плюе. Има и още една причина да не се плюе - в слюнката се съдържат имунни вещества. Преглътни когато искаш да изплюеш нещо, организмът ще асимилира полезното и ще изхвърли вредното.

5. Препоръчвам да се носи дървен амулет със следните съставки. Порченце атласки или сибирски кедър завържете на връв, а отстрани, на 4 пръста разстояние две малки парченца съответно от дъб и дрен. Добавя се и съставка от коприва, от стъблото на копривата 1-2 см.

Правя и подарявам амулети с указаните съставки. Който желае може да му дам амулет, и в този случай може да ме намерите във фейсбук - Леснич Велесов.

Допълнителни препоръки

* Сутрин се препоръчва извършване на комплекс от гимнастически упражнения поне за 10 минути. И също така, умерени спортни занимания или периодичен фитнес на 4 дена един път.

* При първото за деня ядене, един път в ден, предлагам да се взема по една шепа твърда не варена пшеница или няколко царевични зърна и два ореха. (Може да се употреби също така и варена, или накисната пшеница или царевица, ако състоянието на зъбите или др. причини не позволяват друго.) Това е силна слънчева храна. За царевицата се твърди, че съдържа още и органично злато ...

* Да се осъществява добро хранене ! – солена първа част, и сладка, втора част с чай и нещо сладко, като например сладко, вафла, халва, мед и др. – десертна част. Да се употребява по-малко месна храна... Доброто хранене в съчетание с периодите на въздържание от ядене е в основата на щастливото живеене.

* Сутрин, когато видим за първи път Слънцето трябва да го поздравим. Издигат се ръцете нагоре и се произнася: “Здравей, мило Пресветло Слънце. УРА! Освети пътищата на моя ден, и на другите дни напред”, вечер, когато то е към захождане ще кажете: “Довиждане, Слънчице. Утре с радост ще те видя пак.”

* За здравето се препоръчва гледането в Слънчевия диск от няколко секунди до няколко минути, може по всяко време, тъй като очите се тренират и свикват. От слънцето идва енергия за здраве, психическа сила и оптимизъм.

Бъдете здрави --

Лесничея
16 септември 2019 г.

© Леснич Велесов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??