27 мар. 2006 г., 21:42

Рожба на страстта... 

  Эссе
1272 0 4
Бяха няколко невероятни нощи,в които бяхме важни само аз и ти,тъмнината страстта.Нямахме връзка,няма и да имаме,но тогава това нямаше значение...
Желанието ни да се любим беше толкова силно,че за миг заличаваше болката.
...После дойде близоста,а с нея-напук на логиката-приятелството.А можеби грешим-можели от страстта да се роди приятелство?Можеби-ДА,а можеби-НЕ.Кой знае?
Важното сме аз и ти.Човекът,който обичам,като истински и най-добър приятел и за който винаги ще си спомням,като за един от най-добрите любовници.Всъщност в живота ми има само една нощ,която може да се сравни с нашите,но тя е минало,а ти все още си част от настоящето.
Дали наистина те обичам или просто ни свързват много неща?Любовта към страстта и нейната дъщеря-страстта,мечтата за истинска и романтична любов,която крием дълбоко в себе си и още много неща,които са общи между нас.Всъщност няма значение.Важното е,че ти си ми много скъп и неискамда те изгубя...И дори и никой никога да не повярва в нашето приятелство,аз пак до тебе ще стоя!...

© Стефани Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • е аз опитах приятелство и любов ама не се получи може би някои имат по-голям късмет или по-добри приятели)
  • Дано ти успееш!
  • Това е рядък и много крехък съюзНо си струва да бъде намерен и преживян
  • приятелство....
    и страстна любов?
    можеш ли така?
Предложения
: ??:??