11 апр. 2007 г., 22:23

Сгрешена дума... 

  Эссе
1804 0 10
Изгоних те от живота си.
С времето ще си ставаме все по-далечни, ще позабравим един за друг.

Сега си като сгрешена дума, изтрита с гума. Няма те уж върху листа, но си личи, че си бил там. Бил си написан с такава сила, че за да те заличи гумата, е трябвало да търкам толкова, че има петно изтъняло, протрито...

"Сгрешеното" е заличено, но си личи, че го е имало. И сега ще е там, ще напомня за себе си, при всяко разлистване на листовете, старите бели листове на тетрадка, пропити с болката на моята душа.
Ще седи там докато не мине време и не се появи нужда от смяна на тетрадката с нова...

Тогава старата... ще я оставя на лавицата, да се посипе с прах и да изчезне...

© Усмивчица Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Тъжно, но интересно!
  • sailor1, хм, май си прав, че така трябва да направя... Обаче, ако вече съм опитала да изтрия нещо, а след това съм поискала отново да е там?
  • Просто хвърли гумичките и се усмихвай! Така животът е по-весел!
  • Много тъжно есе,но наистина е така с миналото!Макар,че старата тетрадка и да я посипе праха на времето,това което е било в сърцето....
    Поздрав!
  • Тъжно е да,но винаги на мястото на болката ще идва щастие.Живей за този ден!
  • Наистина ми хареса от мен 6
  • Да... много добре си го казала...

    И.. благодаря за всички мили думи
  • мм да тъжно това е като "изтрих с гума някогашната си любов кум теб,страхувам се обаче че не всичко бе написано с молив!" ...
  • Идеята е много хубава
  • Колкото и да се опитваме трудно забравяме "сгрешената дума",а казват,че щастието се крие в доброто здраве и лошата памет.Как обаче да забравиш,след като сърцето не позволява.Въпреки това всичко отминало трябва да се "...оставя на лавицата, да се посипе с прах и да изчезне...". Много ми хареса есето ти и се надявам да продължаваш да пишеш,защото имаш дарбата.Браво!!!
Предложения
: ??:??