20 сент. 2024 г., 14:24

След потопа 

  Эссе » Другие
334 1 10
1 мин за четене

Ако някога светът се срути..

Ако някога цивилизацията се върне в пещерите.

Ако..

Толкова много ,, ако ,, висят над главите ни като дамоклев меч.

И , някой ден, може да няма нищо от това, което виждаме днес.

Тогава.

Вие,

Тези, които ще дойдете след нас, запомнете :

Вие сте потомци на Орфей Песнопоеца . Създателя на букви и светове.

На Омир - разказвача на историята ни .

На Спартак Мечтателя, за който всички хора са равни и братя .

На Вулфила , дето написа новата азбука на бесите - пазители на древното 

знание.

На Атила , който обедини всички български племена и стигна до Испания.

На Кубрат и синовете му, на Аспарух - Конеславния, дето мина Дунава и 

освободи братята си на юг от Стара планина.

На Тервел , Спасителя на Европа от арабското нашествие..

На Крум Страшния , на Симеона , внук на Пресиян Гордия .

На Асен Белгун и Петър , на брат им - Иваница, дето разби рицарите...

И , щях да забравя най-важното :

Ние сме потомците на Боян Мага, на хилядите незнайни богомили,

носители на старото, истинско Христово учение.

Ех , безброй имена се тълпят в ума ми. Толкова много са тия, дали по нещичко за бъдещето на рода ни.

Все ще забравя някой.

Боже , прости ми , защото много пропускам и не споменах толкоз много.

И свети Георги Нови Софийски, И отче Пайсий Хилендареца . Петър Богдан Башев,

Матей Миткалото...

....безброй сенки и имена се бутат в ума ми, Раковски и Левски,

дядо Ильо войвода .

Цял живот няма да ми стигне , за да ги изброя поименно всички.

Замислих се , защото ние, българите сме в основата на човешката цивилизация.

И ако я нямаше цялата наша история, нямаше да го има и Джон Атанасов ,

нямаше да го има Юрий Гагарин, Илия Вълков, Антон Дончев, Вазов, Хайтов..

Ще спра дотук.

Защото знам , че всеки трябва сам да открие своята Истина , за това ,откъде иде

и кой е.

Едно ще ви кажа :

Гордейте се и нека Бог да е с вас !

© Живко Делчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Живко, ако стане ядрена война, човешкият род дефакто ще изчезне. И да останат да вегитират някакви екземпляри от хомо сапиенс, те ще са прокълнати. Няма да им е до това да си спомнят каквото и да е. То си е казано: "Историята се повтаря два пъти - веднъж като трагедия, а после като фарс". Но може би човешкият род заслужава пълно и безвъзратно изчезване. Нула памет за всичко!!!
  • Палечка..явно нямаш други занимания. Свободна си да правиш ( а и какво правиш в свободното си време си е твоя работа) каквото си искаш. Има една мъдрост, която гласи:,, не прави на другите това, което не искаш да правят на теб. Много жлъч в теб, госпожо..що така ?
  • ЖивкоДелчев - аз само жълта тениска ще я занеса да ѝ ударят един принт "Жълта книжка" и ще се изтипосам на аватар
  • Аз ще ви издам една тайна: Когато българина Атила "стигнал до Испания" /хаха/, той научил испанците да се борят с бикове, защото бил жрец на бог Митра и убивал бикове в негова чест. И го наричали Бикославния, както Аспарух Конеславния... А пък Аспарух, бидейки конеславен, си говорил с конете на конски език, за разлика от Карл Велики, който говорил с тях на немски...
  • Хора.. радвам се, че ви разсмях. Всъщност, в профила не съм споменал, че съм горд собственик на Жълта книжка. Палечка, тоя факт за Бат Кольо и колодрума не го знаех. Иначе и него щях да опиша. Хубав ден.
  • "И ако я нямаше цялата наша история, ...
    нямаше да го има Юрий Гагарин..."
    Какво общо има Юрий Гагарин с нашата история?
  • Ох! И аз паднах! И Атила, и хуните, и богомилите... А Кольо Фичето е построил Колизеума!
  • Според мен творбата трябваше да е в раздел "Хумор", отдавна не съм се смял така. Най-забавно от всичко е, че според автора сме потомци на монаси и на богомили, които са били против раждането на деца, но и другите вицове си ги бива
  • Много изкусителна оферта..ама това с макетата е кауза пердута. Казвам го от личен 15 годишен опит.
  • Докажи, че и Господ не е македонец, а българин, и ще те подкрепя в изборите!
Предложения
: ??:??