3 янв. 2006 г., 17:16

Страх.... 

  Эссе
3420 0 4
1 мин за четене

Страхът ме убива бавно,помислих си на излизане от училище.Не от ударите,а от страх да се опълча,падах на земята и не защото нямах сили.а от страх,че пак ще падна,не се изправях.Страхливецът в мен ме караше да лежа безпомощна,без да се боря за свободата и достойнството си.Умирах...!Да!Умирах всяка вечер,събудена от поредния кошмар,обляна в студена пот със силно биещо сърце.Умирах всяка сутрин при мисълта,че пак ще съм там.Те пак ще са много,а аз пак сама.Страх ме беше и това чувство ме убиваше,а аз намирах изход в това.За мен краят нямаше значение.Толкова ме беше страх,че се бях оставила на течението на съдбатаи дали щеше да свърши зле или много зле,не бе толкова важно.По-важно беше да е скоро,колкото се може по-скоро.

Загубих толкова много през онзи период,в който страха ме бе завладял.Не усещах болката,не плачех дори...Синините по тялото бяха нищо,в сравнение с белезите оставащи за цял живот в съзнанието ми.

Дори и сега,години след случилото се,когато видя нечий поглед потръпвам.Но вече не от страх,не вечене ме е страх,като че ли помъдрях,тръпна от яд,от яд че се оставих,от яд че не се борих.

Странно как живота те сграбчва,разтърсва те,отнема ти всичко,после ти дава втори шанс и те пуска да се бориш,да изградиш и защитиш загубеното,но вече по-силен,по-смел.по-мъдър.

Белязани сме от страха.Това чувство ни кара да се отказваме и предаваме.И въпреки,че някои хора възприемат смелостта като липса на знания и разум;по-добре глупав,но борещ се за живота и свободата си,отколкото страхливец затворен в черупката си,живеещ тялом,но не и духом...живеещ мъртвец!

Елмо...2001г.

© Елмо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Мда...мина и през душата и през съзнанието ми...орути всичките надежди...но нещата се оправят
    Мерси много за положителните коментари...Няма да е зле да прочета и нещо негативно(нали трябва да се развивам все пак
  • браво, много добре си се справил с темата за страха - предполагам изживяна и минала през сърцето и душата
  • Добро е
  • така е!брао
Предложения
: ??:??