31 июл. 2007 г., 23:08

За България 

  Эссе
2934 1 3
2 мин за четене
  
   България е страна непобедима, а българският народ - нация славна. Борбата и непреклонността са в кръвта ни. Гордостта пулсира във вените ни и нищо не може да сломи духа ни.
   Хиляди лежат в студената земя на Балкана, кръвта им е под краката на всички ни. Напомня за славни битки и непоклатима воля за свобода. Всеки от народа ни е давал мило и драго за Отечеството, което днес наричаме Свободна България. Дедите ни са вярвали в себе си, в силите и желанието си да не бъдат покорна райя. В името на своята и наша Родина са давали най-ценното - живота си, за да изпълнят мечтата си да се нарекат свободен народ. Без страх са отстоявали своето мото " Свобода или Смърт " и днес сме горди със своето минало. Благодарение на хора като Ботев, Левски, Каравелов и много други, в съвремието се наричаме "нация". Дори да не вярваме, в сърцата и душите ни живеят борбените натури на революционерите ни.
   Хулниците на България и всичко българско са забравили кои са и благодарение на кого днес са свободни. Срам трябва да изпълва всичко в нас, когато покорно оставяме "злите езици" да говорят против същността ни, да хулят звънкия и мелодичен език, да тровят България с грозни думи и неприлични действия.
   СТИГА!!! Време е да бъдем непокорни и да покажем истинската си същност на българи. Казвате, че вече нищо не е останало ли?! Грешите!!! Няма нищо по-силно, по-красиво и по-горделиво от народа ни. Погледнете историята, научете я и разберете, че ако сами не се защитим от помията заляла обществото, в което живеем, никой няма да поеме инициативата да възкреси същността на българина.
   Не търсете силата около себе си, а вътре - в душите, защото индивидуалността на Майка България е съхранена в душите ни, в душите на истинските българи. Нека гордо изричаме словата "Да живее непобедима България!", да си спомняме Самарското знаме и надписа "Свобода или Смърт", да подържаме духа на безстрашната Райна Попгеоргиева и всички съмишленици на нейното време. Време, което може да възкръсне от пепелта на забравата и заедно с нас да се извиси като птица в небесата, защото трибагреникът ни - бяло, зелено, червено -олицетворява истинската същност на гордата нация - българи.
   Не навеждайте глави, щом чуете зли слова по адрес на обична България. Отстоявайте същността си като дедите от миналото ни, давайте мило и драго за своята страна, защото не е важно какво е състоянието на държавата ни, а е от значение каква е страната ни.
   Не се срамувайте да се наречете българи, а гордо и щастливо заявявайте кои сте, защото Майка България заслужава нашето признание и благодарност. 
   
"ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ !!!"

© Ростислава Златева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • ГОРДА САМ,чЕ САМ БЪЛГАРКАБРАВО МИЛА,6-ТАК ОТ МЕНКА
  • Съгласна съм,че има и българи изменници,но не всички са такива.Уважавам мнението ти,но не го подкрепям.Все пак всеки има право на мнение.Благодаря за твоето.
  • Отговорът съм го дала в есето,но ще ти го цитирам "...Погледнете историята, научете я..." - всичко е в историята.Тя ме доведе до това заключение.Въпреки,че 5 века сме били роби, българите са успели да съхранят традицията и желанието за свобода, и са я постигнали.
Предложения
: ??:??