26 янв. 2011 г., 12:12

* * * 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1026 0 7
1 мин за четене

Случка:

Капчица среща лицето, нахално милва челото и устата.

Оставя части от себе си и накрая изчезва. А де да можеше да е повече, най-сочен и сладък е  плодът на чуждата сълза.

 

Прочетох извратена история. Как небето оглежда дланта

на хиляди хорски животи и със светкавица гравира съдби.

По безтротоарни пътеки пуска високоскоростни тела и

блъска ги в минаващите, докато забравят, че имат на раменете си глави.

 

Ражда се усмивката на лудостта и убиваме, вместо да закусим.

Изпитваме лесносмилаема удовлетвореност, когато от болката на някого вкусим.

- чуждата болка е най-изискано блюдо.

 

И една гатанка?!

 

По тъмна улица се разхождат две приятелки, едната е брутално убита от удар с бутилка. Другата, хванала ръката ù, рони едри сълзи. Ненадейно се появява мъж, сякаш от нищото, тя се влюбва в него на мига. Непознатият погалва ръката ù и изчезва...

На следващата нощ момичето сънува, че води на същата улица друга нейна приятелка. Води я с едничката мисъл също да я убият?!

Защо?!

 

© Стеляна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Гатанка ...
    Да, това девойче определено се нуждае от капчица нежност и затова излиза нощем, в тъмното /рискувайки/ за да срещне дългоочакваният допир ...
  • Страхотно е, Стел Нещата , които пишеш са наистина нестандартни и адски интригуващи
  • Борко, за мене само азиатските сериали са поносими за гледане. Някак не са изтъркани, чувството им за хумор е ненадминато, любовните им приказки са сякаш от друг свят. А когато трябва да покажат колко мизерен, несправедлив и чудовищен е светът... те го могат най-добре!А за гатанката, да, малко е плашещо... но просто исках да покажа как съзнанието може да се изкриви, как можем да свържем любовта с ужасно събитие. Тя е искала да убият и друга нейна приятелка, защото може би това е единственият начин пак да срещне непознатия.
  • Стел, к'ви филми гледаш, нема ли за тебе турски сериали, джанъм?! И какви гатанки... мислиш ли, че някоя приятелка ще излезе с теб сега?
  • И в прозата си много добра!!!
    Поздрави!!!
  • Поздрав Стел....Светкавица си ти...и стрелички хвърляш всякакви...!!!Топлинка!!!
  • Амии... Жарче, гатанката ми е вдъхновение от един филм. Всеки може сам за себе си да даде отговор. Кой знае какво се крие в подсъзнанието на девойката?! Няма грешни предположения.
Предложения
: ??:??