7 дек. 2019 г., 00:54

Блестинки 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии
792 1 1
2 мин за четене

                                       Блестинки

 

Не осквернявайте Живота.Той е светиня.

Земята е материала, който черпим,за да изпитаме своята гениалност.

Щом човекът още не е  напуснал майката Земя,значи че не е порастнал достатъчно, за да го направи.

От милиарди  години  Вселената играе своя валс.Най-големите й деца валсират бавно и бързо се уморяват.Духовете им ги напускат и отиват в друго измерение. Първи са започнали танца най-малките. Те и последни ще спрат да танцуват.

Всеки човек има своето слънце около, което се върти. Парите, имотите, предметите са материалните слънца. Знанието, любовта, приятелството са духовните слънца. Обичайте слънцата си,не ги отричайте, но не се вглеждайте силно в тях, защото ще ви ослепят и ще ви погълнат...

Динамиката на Вселената е пропорционална на скоростта на въртенето й около нейния център на въртенето, който е извън нея. Тая скорост ще нараства колкото по-малка става нейната орбита. Накрая ще се превърне в супа от микрочастици, които ще се въртят главоломно докато центъра ги засмуче до последната частица

Ако искаш да си почтен поне веднъж в живота си трябва дс бъдеш непочтен.

Влюбени реки тичат към морето

Пазете Космосът чист, защото той е ваш!

Ако искаш да си победител не се състезавай с другите.а само със себе си.

Вселената е част от безкрайно  според нашите разбирания за големина енерго-информационно многоизмерно поле, притежаващо свръх-интелект. Всички  познати ни поне до сега видове информации -зрителна, слухова, вкусова, обонятелна  и сетивна и емоционална са елементи за Неговото самоопознаване. Това самоопознаване е  възможно да е и предмет на наблюдение извън полето от неговите създатели. Ако не е захвърлено като ненужна и забравена играчка от тях.

     Съзнанието не може да си представи нищо,което да е извън полето и да не съществува като вероятност в него.

Вселената е  перпетуум-мобиле от енергии във всичките и форми и модификации. Тя поддържа своята цикличност и е затворена система. Нито една прашинка от нея не се губи. Когато се изчерпят всички проявени варианти на полето,  програмата му ще спре и то ще се изключи.

Бог и науката са едно и също нещо.

Човекът е творец и създава промените, които сме нарекли живот.

Ако всички хора творят едно и също с мисълта си  еволюцията ще направи чудовищен скок и ще се озовем изведнъж на края на програмата наречена живот, а не това е целта на Интелекта. Затова нивата на съзнанията са различни и колкото по-зле,толкова по-добре. Позитивността също ще нараства, затова и контрастите ще стават все по-големи.

Различието в мисленето на хората прави живота по-жив и пълноценен.

И на края за десерт. Ако желаете да спечелите печалба  от тотото, прочетете следните редове. За печалбата е важен фиша, а не числата.Две неща са необходими за да спечелите. Пълна вяра или пълно недоверие. Последното също е абсолютна вяра, че не вярваш.Вашият печеливш празен фиш, непопълнен, вече те чака в купчинката от празни фишове.Каквито и числа да попълниш, те ще са печелившите. Защото фишът ти е бил печеливш. Вярата е двигателната енергия за успеха. Полувяра и полунедоверие не вършат работа.

© Диана Кънева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Написала си един блестящ текст, Диди! Поздравявам те!
    Чета го и му се радвам. Най-после нещо с космическа сила, разкрепостяващо духа, вместо тривиални римушки и евтини пародийни текстове.

    "Ако искаш да си почтен, поне веднъж в живота си трябва да бъдеш непочтен."

    "Всеки човек има своето слънце около, което се върти."

    "От милиарди години Вселената играе своя валс."

    "Вашият печеливш празен фиш, непопълнен, вече чака в купчинката от празни фишове.Каквито и числа да попълниш, те ще са печелившите. Защото фишът ти е бил печеливш."

    Наистина "блестинки"!
Предложения
: ??:??