2 янв. 2023 г., 11:17  

Човек и в празник да е 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
238 3 15
2 мин за четене

Честита Нова година!

 

Все се разболява.

Та и мен ме гътна грип. Нищо особено – все едно съм на събрание на входа: не ми се приказва, ушите бучат, гърлото пресъхнало…

Жена ми домъкна куп илачи. Има приятелка-аптекарка, та участва активно в пласмента на стоките й. Като при това е вярваща във всички лекарства…

-     Те това – вика – ще впръскаш в гърлото. Отвори широко уста, напъхай го дълбоко…

-     Бе, аз да не съм магистралка… - болен, ама съм си аз…

Зверски поглед, можещ да убие всеки неверник…

хххх

Мери ми температурата, въпреки че я убеждавам – главата ми е наред, колкото може да е главата с подобен изчанчен акъл…

-     36 градуса – обявява…

-     Към трупната – успокоявам я с надежда да почака…

хххх

Слизам за зеле – Нова година без сарми и руска салата у нас не минава.

Срещам комшийка със съдина, където се вижда едра зелка.

-     Ще правиш сарми? – викам.

-     Не, за една позната…

-     Инвалид? – питам, защото само инвалид в България е простен да не си слага зеле…

-     Не, здрава си е. Но е градска жена…

Разбирам и логично питам:

-     От кое село е?

-     От Плачидол…

Пак добре, че се е изгражденяла тук. Щото, ако беше стигнала София да се обяви за столичанка, вече щеше да е или депутатка, или министърка…

Модерна градска жена…

Ама сарми набива…

хххх

Не направих очакваната торта за празника. Болен…

Жена ми отиде и донесе една от магазина.

Помпозно я отвориха със сина, като всеки претендираше, че тортата е от него. И той – като по-млад, реагира по-бързо. Рече на внуците: „Тортата не е от мен, а от баба ви“…

Те – четиригодишни, зяпат и очакват вкусното, ние гледаме: върху тортата картинка. Гола Снежанка само в червена шапчица и бял помпон…

Защо са дали точно тая еротична торта – ясно. Приготвена с цел някаква, трябвало да се продаде, а жена ми избирала без да слага очилата…

Само едно ме смущава – картинката. Нормално беше да избере някакъв мускулест Дядо Мраз, но Снежанка…

Не сме джендърпоколението, нямаме психоотклонения, демокрацията ни спира пред природните закони…

Хм…

 

А тук - неправилни и неполиткоректни размисли - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Елке!
  • ЧНГ! Да е здрава и щастлива! Със сарми и руска салата! Благодаря за свежия хумор!
  • Благодаря на ВСИЧКИ!!!
    Хубава и полезна да ви е новата година!
  • За много години, Георги! Здрав и вдъхновен бъди!
    Грипът е ужасен, но се надявам вече да си го преборил. И при мен беше Коледно-Новогодишен бонус
  • Честита Нова година! Абе тя и без торта щеше да пристигне, но пък друго си е с точно такъв персонаж А зелевата чорба как мори вирусите, че и диоптрите намалява
  • Честита нова година! Бъди здрав и много творчески успехи!
    Искрено се смях за избора на тортата Дано ни е добро зрението през новата година и не се влошава! 😊
  • Разсмя ме, сенсей! Та превеждах. Оздравявай и спазвай своята част от договореното.
  • За много години, Георги. Пожелавам ти здраве, късмет и най - вече вдъхновението да не те напуска.
  • Честита Нова Година, Георги! Здраве, щастие, успех, вдъхновение!
  • За много години, Георги!
    Радвай ни със своите оригинални текстове и през Новата година! И здраве, здраве и пак здраве, ти пожелавам!

    П.П. Благодаря ти от сърце, че винаги си подкрепял творчеството ми.
  • Честита Нова година! Здраве и вдъхновение!
  • Честита Нова година, Георги! При теб винаги е интересно и с премерена доза хумор!
  • 😄😂о, нье! С тази Снежанка ме уби!
  • Честита Нова Година! Бъди вдъхновен и
    внимавай с картинката!
    Поздрави! Успех!
  • За много години, Георги! Бързо оздравяване!
Предложения
: ??:??