Честита Нова година!
Все се разболява.
Та и мен ме гътна грип. Нищо особено – все едно съм на събрание на входа: не ми се приказва, ушите бучат, гърлото пресъхнало…
Жена ми домъкна куп илачи. Има приятелка-аптекарка, та участва активно в пласмента на стоките й. Като при това е вярваща във всички лекарства…
- Те това – вика – ще впръскаш в гърлото. Отвори широко уста, напъхай го дълбоко…
- Бе, аз да не съм магистралка… - болен, ама съм си аз…
Зверски поглед, можещ да убие всеки неверник…
хххх
Мери ми температурата, въпреки че я убеждавам – главата ми е наред, колкото може да е главата с подобен изчанчен акъл…
- 36 градуса – обявява…
- Към трупната – успокоявам я с надежда да почака…
хххх
Слизам за зеле – Нова година без сарми и руска салата у нас не минава.
Срещам комшийка със съдина, където се вижда едра зелка.
- Ще правиш сарми? – викам.
- Не, за една позната…
- Инвалид? – питам, защото само инвалид в България е простен да не си слага зеле…
- Не, здрава си е. Но е градска жена…
Разбирам и логично питам:
- От кое село е?
- От Плачидол…
Пак добре, че се е изгражденяла тук. Щото, ако беше стигнала София да се обяви за столичанка, вече щеше да е или депутатка, или министърка…
Модерна градска жена…
Ама сарми набива…
хххх
Не направих очакваната торта за празника. Болен…
Жена ми отиде и донесе една от магазина.
Помпозно я отвориха със сина, като всеки претендираше, че тортата е от него. И той – като по-млад, реагира по-бързо. Рече на внуците: „Тортата не е от мен, а от баба ви“…
Те – четиригодишни, зяпат и очакват вкусното, ние гледаме: върху тортата картинка. Гола Снежанка само в червена шапчица и бял помпон…
Защо са дали точно тая еротична торта – ясно. Приготвена с цел някаква, трябвало да се продаде, а жена ми избирала без да слага очилата…
Само едно ме смущава – картинката. Нормално беше да избере някакъв мускулест Дядо Мраз, но Снежанка…
Не сме джендърпоколението, нямаме психоотклонения, демокрацията ни спира пред природните закони…
Хм…
А тук - неправилни и неполиткоректни размисли - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Всички права запазени