Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Убеждавам се – липсата на зрение май е подарък за човека. Що грозни и неморални неща пропускаш…
Пък ако можеше и да не чуваш…
хххх
Започна унищожаването на паметника на съветската армия.
Логично – премахва се символа на победата над идеите на днешните управляващи…
хххх
И започнаха с премахването на вдигнатия „Шпагин“…
Е, ако беше шмайзер… Друго нещо…
хххх
В Украйна нацистите събарят паметниците на съветските воини. В Литва, Латвия, Естония внуците на надзирателите от концлагерите „поправят“ историята, рушейки дори гробищата…
Нашенските фашисти – деца и внуци на комунисти, потомци на легионери и жандармеристи, започнаха…
Мимикриращите мелези се борят за оцеляване…
хххх
Байдън отказал исканите от Зеленски милиарди и обещал само 200 000 000 долара…
Лечението на наркоманите започва с намаляване на дозата…
хххх
За първи път след началото на войната израелците публикуваха официални данни за загубите си. 425 убити и 1593 ранени…
То – вярно, че най-много се лъже на война и след лов, ама аз все си мисля за арабските твърдения – близо 5 000 убити деца. Една десета да е истината…
И защо ли спряха да ни говорят за Холокоста?
хххх
Поляците и унгарците блокират украински камиони на границата и не искат внос на зърно…
А защо у нас внезапно спряха да говорят за заразяването на кокошки и патки от птичи грип след намека, че е възможно заразата да идва от украинското зърно?
хххх
В музея Art Basel – Маями, се появил нов експонат. Съчинение на ученик по зададена тема.
А темата е животът на Бил Клинтън.
Цитирам /мой превод/ : „Доклад за Бил Клинтън. Подготвил Адам Г.
Бил Клинтън е роден през 1946 година в Арканзас. Той е посещавал Йел, където встъпил в студентското братство, за да пие бира и чука. През 1992 година е станал нашия 44 президент, защото Рос Перо е с клепнали уши, а Джордж Буш пиел.
На Клиптън много му се харесвали стажантките с които устройвал секс вечеринки направо в Овалния кабинет в отсъствието на Хилари. А веднъж целунала пениса му, превръщайки го в най-якия президент в историята. Сенатът се опитал да му обяви импичмънт, но кой ще обвини такъв красавец…“
Учителката му поставила слаба оценка.
Какво ти разбира…
Така се прави историята…
хххх
Дъждове и наводнения в Саудитска Арабия…
Майката природа започва прочистването си?
Има опит от динозаврите, Атлантида…
© Георги Коновски Все права защищены