13.12.2023 г., 16:50 ч.

Да не виждаш 

  Проза » Други
285 4 13

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Убеждавам се – липсата на зрение май е подарък за човека. Що грозни и неморални неща пропускаш…

Пък ако можеше и да не чуваш…

хххх

Започна унищожаването на паметника на съветската армия.

Логично – премахва се символа на победата над идеите на днешните управляващи…

хххх

И започнаха с премахването на вдигнатия „Шпагин“…

Е, ако беше шмайзер… Друго нещо…

хххх

В Украйна нацистите събарят паметниците на съветските воини. В Литва, Латвия, Естония внуците на надзирателите от концлагерите „поправят“ историята, рушейки дори гробищата…

Нашенските фашисти – деца и внуци на комунисти, потомци на легионери и жандармеристи, започнаха…

Мимикриращите мелези се борят за оцеляване…

хххх

Байдън отказал исканите от Зеленски милиарди и обещал само 200  000 000 долара…

Лечението на наркоманите започва с намаляване на дозата…

хххх

За първи път след началото на войната израелците публикуваха официални данни за загубите си. 425 убити и 1593 ранени…

То – вярно, че най-много се лъже на война и след лов, ама аз все си мисля за арабските твърдения – близо 5 000 убити деца. Една десета да е истината…

И защо ли спряха да ни говорят за Холокоста?

хххх

Поляците и унгарците блокират украински камиони на границата и не искат внос на зърно…

А защо у нас внезапно спряха да говорят за заразяването на кокошки и патки от птичи грип след намека, че е възможно заразата да идва от украинското зърно?

хххх

В музея Art Basel – Маями, се появил нов експонат. Съчинение на ученик по зададена тема.

А темата е животът на Бил Клинтън.

Цитирам /мой превод/ : „Доклад за Бил Клинтън. Подготвил Адам Г.

Бил Клинтън е роден през 1946 година в Арканзас. Той е посещавал Йел, където встъпил в студентското братство, за да пие бира и чука. През 1992 година е станал нашия 44 президент, защото Рос Перо е с клепнали уши, а Джордж Буш пиел.

На Клиптън много му се харесвали стажантките с които устройвал секс вечеринки направо в Овалния кабинет в отсъствието на Хилари. А веднъж целунала пениса му, превръщайки го в най-якия президент в историята. Сенатът се опитал да му обяви импичмънт, но кой ще обвини такъв красавец…“

Учителката му поставила слаба оценка.

Какво ти разбира…

Така се прави историята…

хххх

Дъждове и наводнения в Саудитска Арабия…

Майката природа започва прочистването си?

Има опит от динозаврите, Атлантида…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря!
  • Виждам, знам... а искам ли?
  • Благодаря ви!
    Стойчо, за да не си еднокнижник, прочети и нещо друго, помисли, направи си изводи сам. И спри грамофона. Не само Конкуест и Суворов/Резун, я и други - истински историци. От Юрий Жуков до Спицин...
    Интересно ще е да излезеш от кръга.
  • 40 млн яхтичка, картиета, имения...ревизоро иде - не че е против харчалъка, ама защо не е бил по предназначение, толкова финансови инжекции, а ония не мрат и не мрат...били паднали - или си връзвали кубинките Най-много обичам приказките на Шехерезада. На майката природа хич не й пречи даже- от земята дошло, там отишло. Даже и боклуците ще пречисти, нали пак от земни ресурси са създадени...ама ти къде отиваш може би
  • Превръщаш се в учебник по съвременна история! Но всичко е временно. И мисленето и управлението ни. Според посоките на вятъра
  • Стои тука и една тема за художниците. Като дойде Горбачов, щатният художник на КПСС получи задача да го портретува. Гадни журналисти го питат: Рисували сте Сталин, Хрущов , Андропов...Има ли разлика дали рисувате Сталин или Горбачов? Естествено ,че има- отговаря старият майстор- Просто си нямата представа как плащаше Сталин!
  • Бившитe комунисти, които се пребоядисаха сякаш я мразят най- много. Напомня им какви лекета са всъщност.
  • Да ти кажа честно, чета твоите кратки произведения, за романите нямам толкова време, но и по-рядко коментирам. Някъде се смея, другаде само си казвам, вярно бее така е.
    А знаеш ли, само едно се чудя и нямам обяснение,...от къде се е събрала толкова ненавист, злоба към руснаците в днешно време. Или може би, това са онези, които не са ходили ни в СССР, ни сега в РФ , и бъркат река Днепър с река Нева
  • Защо забравяме, че в Русия взривяват църкви и манастири, убиват свещеници, изнасилват монахини по време на и след Октомврийския преврат от 1917 година!?
    Доказано е, че Ленин и убийците му предават чрез бунтове и размирици Русия за едва 40(четиридесет) милиона златни райхсмарки на враговете на Империята!
    Водят Гражданска война от 1918 до 1922 година!Губят Финландия и Полша,части от чийто територии са в състава на Русия преди Всемирната война от 1914/1918 г.
    А ни занимаваш с паметници, които бяха премахнати в бившия Съветски съюз и останалите бивши окупирани държави след Втората световна война!?
  • Гледах "Мадам дю Бари". За да я предложат на краля я удобриха служби,министри , двама лекари и то с протокол я обявиха за годна. Не като самодейните сегашни служби, дето допускат да изнасят спермата на Клинтън от Белият дом , или да снимат министър председателя ни само по кючлета и пачки в държавна уж охранявана резиденция. Това ако не е провал на службите не знам кое е? А и го подслушваха в тоалетната в дома му! За това в Япония се самоубиват...
  • Съчинението за Бил е топ. Получило двойка, но пък е в музей. Такива теми за съчинения трябва да има и в нашите училища. Ще падне всенароден смях.
  • Винаги точен. За Клинтън и Берлускони само хубави неща бих казала. Весели празници, Георги.
  • Клинтън си беше пич 🤣
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??