3 дек. 2021 г., 11:37

Детски бисери 4 

  Проза » Сказки и произведения для детей, Юмористическая
931 2 4
2 мин за четене

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 8 години:

 

1. Толкова хубаво пея, че направо мога да разплача някого с песните си. Веднъж дори приспах баба си с една песничка.

2. Това е вкусният вкус на най-вкусното нещо, което не знам какво е!...

3. Първо ще направя на баща ми китайски масаж, после - бебешки и накрая - български.

4. Да отидем до жезалерията!

5. Чувството за срам ме възпира да правя големи бели.

6. Аз мога да пазя само тайни, които пряко ме засягат.

7. Аз смятам, че наказанието " Без излизане на разходка!" е малко вредно. Затова предлагам да се замени с : " Без сладки работи!"

8. Съгласявам се да не се съглася.

9. Днес се събудих с три вдъхновения!...

10. Кога ще правиш така наречената баница и по какъв случай ще я правиш?

11. Понякога разглобявам нещо, за да видя как работи. Това се нарича " обратно инженерство".

12. На път сме да загубим и нищото, което имаме.

13. Оставете ме на мира! Заета съм да се смея!

14. Майка ми и баща ми четат пенсионерския вестник на баба ми и дядо ми. Което означава, че и те са се запътили към одъртяването.

15. Махни го тоя пющин!

16. Ще ни се смее цялото земно кълбо!

17. Внимание! Заседнах при хищните бебета!

18. Не се обличаш по кодекса на модата! Официално те обявявам извън закона!

19. Този коректор ми прилича на мишка, захапала спагета.

20. Не съм много наясно какво точно правиш, но съм сигурна, че ще стане прекрасно!

21. Трябваше да ми кажеш, че съм навършила осем години и половина, за да си знам възрастта.

22. Мишката ми от компютъра избяга и не знам къде е.

23. Имам опит с буйни бебета.

24. Аз съм като деликатес за майка ми и баща ми! Официално съм им връчила дипломи за най-добри мама и тати.

25. Нашето семейство е заразено от вируса на любовта! Тя витае във въздуха около нас...

26. Залепена съм за майка ми и баща ми като бълха за куче!

27. Отивам до тоалетната, защото имам крещяща нужда!

28. Ще отида до хладилника да видя какво има за претенциозния ми вкус.

29. Учителката е доволна от мен на части.

30. Трябва да преминаваме вече на Коледен режим.

31. С какво ще ям палачинките ли? С тъга!...

32. Защо пием от такива големи чаши? Да не сме великани?!

33. Защо моите абстрактни картини не стават достатъчно абстрактивни?

34. И как Дядо Коледа ще ми донесе кутия с ластици за плетене на гривни, като ги произвеждат в Китай?!...

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??