31 дек. 2021 г., 09:35

Детски бисери 7 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
472 0 0
2 мин за четене

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 9 години:

 

1. Ще опитам яденето със собствените си вкусови рецептори.

2. Официално заявявам, че батериите ми са изтощени.

3. Баба ми и дядо ми колко пъти в годината имат годишнина от сватбата?!

4. Лошите думи не фигурират в моя речник!

5. Усещам, че е дошла есента по това, че замирисва на учебници  и тетрадки...

6. Ученето уплътнява живота и му придава смисъл.

7. Обичам майка ми повече, отколкото обичам себе си!

8. Каране на ховърборд - отметнато в мечтите ми.

9. Незнайно почему...

10. В квартала вече има салон за подстригване на домашни любимци. Така че, ако видите някой петел с прическа като на Елвис Пресли, да знаете, че е минал през салона!...Само декоративните рибки дето не са започнали още да фризират!...

11. Фокусите са илюзии, а илюзиите са грешни точки на зрението и виждането.

12. Спокойно, аз съм запозната със случая!

13. Аз и майка ми играем тенис на маса, а баща ми е публика. Погледнете я - даже и пуканки си е взела.

14. Всеки магазин в квартала, който закрият, го правят салон за красота. Сякаш ако нямаме педикюр светът ще свърши! Маникюрът не е най-важното нещо.

15. Остави ме да си кажа казваницата!

16. Много си смешна! Жалко, че не те приеха в цирка.

17. Искам като порасна да се превърна в изискана млада дама. ( Каквито са англичанките).

18. Аз съм научен гений!

19. Онази котка ни наблюдава, докато играем с майка ми федербал. Нищо чудно, че сме й интересни - котките нямат такава игра.

20. Ще ти отправя една тигърска усмивка!

21. Яйцата са вкусни, полезни и леснодобиваеми.

22. Ти спадаш към непонтенциалния тип хора.

23. Ще ти задам един минималистичен въпрос.

24. Баща ми е главният ремонтьор в къщи.

25. Подозирам, че майка ми и баща ми са Дядо Коледа. А той ще ми донесе микроскоп. Казвайте бързо къде го криете!

26. Когато излизам навън искам да срещам високоинтелигентни момичета и момчета, с които да водим разговори на високо ниво.

27. Нещото, което ми пречи да уча е това, че ме мързи.

28. Само бебетата се плезят. И Айнщайн!...

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??