14 авг. 2017 г., 11:11

ДОРМЕО 

  Проза » Юмористическая
864 2 5
2 мин за четене

Зър-р-р-р-р-р!
Ей, пак са обажда оная вампирка, родителката на жена ми. Не мога да я понасям вече! Се ма пита кога смятам да отида по дяволите. Откакто станах заврян зет и са наложи тя да са изнесе от апартамента, се са обажда и иска да встъпи в собственост. Обаче ако не вдигна телефона, ще се жалва на жена ми, че не я уважавам достатъчно. 
– Ало! Аха, Дормео… ония, дето продавате тюфлеци? Да, да помня, чи са обаждахте преди две седмици… Да, да, знам, чи е по-добър. Вий на всяко обаждане все по-усъвършенствани артикули ми предлагати. Ама не може така, госпожо! Ако всеки път, когато ми са обаждахти, купувах по един тюфлек, нямаши да има място за мене. Как какво искам да кажа? Апартаментът ни щеше да са напълни с ваште тюфлеци и аз трябваши да са приместя в приют за бездомни. Или да си поръчам ново жилище. Не, не, не съм новодомец и не ми трябват повече тюфлеци. Новодомец – как не! Нали ги знаете сегашните фирми – вземат ти пари за замък, пък ти предлагат кибритена кутия. Да, да! Не ща нова къща и тюфлек също! Абе знам, чи тоз е по-хубав от предния път, когато са обаждахти, ама аз вече си имам. Даже два си имам. Щото един път, като си имах само един, някакъв идиот да земе да го напълни с промишлен памук. Спах два пъти на него и стана на бабуни, а гърба ми сутрин приличаше на разорана нива. Все едно Григор Димитров ма е замяргал с топчета. Чи са беши и слегнал, та мязаши на подложка за пица. Та сига съм са сдобил с два. Не, другия не е за жената, тя спи в кухнята. Що ли? Щото прилича на майка си! Абе вий дюшеци ли продавати или сти семеен консултант? На нея не ѝ трябва нов. Дал съм ѝ оня, който ми продадохти първия път и казахти, чи е най-добрия. Ама не ща да купувам промоции! Аз да не съм пролетарий! Да, да, не ща повече тюфлеци. Нали ви разправям, чи си купих два. Продаваха ги в един гараж за десет лева. Занесох ги вкъщи и като са надуха, ги изтърбуших и ги напълних с изсушена трева, щото е по-мека. Знам, знам… и мойте нямат акари, щото имам две котки и те постоянно пикаят отгоре им. Вий ако сте акар, ще издържите ли, а? Що затворихте? Направо ма вбесяват некултурните хора, ша знайте!

© Румен Ченков Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??