28 апр. 2021 г., 19:27

Голямото семейство... 

  Проза » Юмористическая
356 2 9
2 мин за четене

Голямото семейство е наистина голяма работа...

Така стана, че децата ни бяха доведени, заварени, преродени.. прескачаха се през две-три години нейните с моите и с  нашето и всички бяха мои деца, така им казвах за да не се сърдят и от малки да не набират негативизъм... и добре, че сега всичко е евтиния, а не като едно време на големите се купуваха нови дрехи и обувки, а малките доизносваха, после отеснелите дрехи се режеха на ивици за връзване на доматите или лозето, а обувките горяха като се правяха компоти или лютеница... А сега  не харесвам тази дреха или обувки... баам в коша за боклук, за рециклиране, де..

- Къде ходихте днес на екскурзия, момчето ми...

- В зоологическата градина при маймуните, тате... ама не излезнаха навън, пазачът каза че били в любовен период и са се скрили в клетката, а госпожата настояваше, ще им дадем орехи, бонбони само да излязат,. а пазачът невъзмутимо ''Госпожице, а вие бихте ли излезли при тази ситуация...'', друг път ще идем....

- Ами вие какво учихте днес, сладурано.. - попитах момиченцето. 

- Тате, нищо интересно, госпожата ни казва ''Деца, днес ще ви разкажа как се е появил първият човек ''... а ние вкупом '' Неее,  искаме  да ни разкажете как се е появил третият..'', обаче не ни разказа. 

- Тате, тате... искам енциклопедия,.. всички деца имаат..- прихленчи другият.

Погледнах го изпод вежди, пийнах ракийка, боднах мезе за тежест и му отговарям.

- То, баща ти едно време, само на енциклопедия се е возил... хайди бягай да си играеш, имаш конструтор, някоя книжка прочети......

Гледам по-голямкото момиченце рови, търси нещо ...

- Какво търсиш, миличка..

- Тате, изгубих си телефона... къде ли съм го затрила... - приплака тя

- Е, как така го изгуби, миличката ми....

- Ами ти на младини не си ли си губил телефона, а...

- Не разбира се, телефонът си стоеше винаги в антрето на масичката, та като звънне, да го чуваме и викахме този когото търсеха...

Дочух разговор от стаята на най-големия,  беше отличен ученик  и той имаше привилегия на самостоятелна стая, другите деца според пола, а не по съсловие, имаха общи стаи... беше включен скайпа на говорител. 

- Е, как мина, вашите караха ли ти се за двойката от контролното.. - пита сина. 

- О, размина ми се този път, сложих презерватив в сакото на татко, майка го намери... кавгата

започна и не се сетиха за мен..- дочух отсрешния глас...

Върнах се на пръсти в кухнята, да ама най-малкият вече ме чакаше там..

- Тате, искаш ли да играем на гатанки... Какво е това, дзън-дзън, мяу-мяу...

- Не знам... предавам се

- Е, това е котка в трамвай бе, тате ... ами какво е , дзън-дзън, бау- бау...

- Този път познах - и плеснах с ръце радостно - Куче в трамвай...

- Не, не позна... мама се връща от работа

Деца, какво да ги правиш... скокнах бързо и бегом към входната врата да посрещна мама....

Така е, голямо семейство, голяма работа...

 

 

 

© Petar stoyanov Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • И имаш една голяма усмивка от мен
  • Ау, ужас,.. и мама носи накива неща в чантата си.. сега е мой ред да се смея г-жа ИнаКалина
  • Какво е това тате? - Върни го веднага в джоба на якето ми. - Ама то беше в чантата на мама!..."ще ми купи колело, ама друг път"..ах-да!- телефонът с шайба, почти ми залипсва Благодаря за усмивката
  • Благодаря, че се отбихте Иринакис и Зигфрид В, - голямо семейсто, голяма работа... и нещата от живота в крайна сметка, нали
  • Голям калабалък и всеки с дертовете си😊 Готин разказ.
  • Хахха браво! 🤣😂 смях смях
  • О, благодаря за съвета,...деца,какво да ги правиш,.. винаги да сме готови за изненади
  • дзън-дзън, бау- бау... - мама 😄😄 Брой си презервативите! 😄
Предложения
: ??:??