19 апр. 2011 г., 22:18

Хей, ти! 

  Проза » Другие
1289 0 5
1 мин за четене

Хей, ти, помниш ли, когато бяхме просто деца и когато за пръв път пристъпихме прага на училище ръка за ръка. Колко бяхме изплашени само! Хей, ти, помниш ли как онзи път, когато карахме ролери, станахме най-добри приятелки? Помниш ли колко беше хубаво тогава? Помниш ли колко ни беше мъчно, че ще трябва да се разделим през лятото? Колко много искахме да се видим, как се търсехме с очи из претъпкания двор на 15 септември. Помниш ли как светът не съществуваше за нас, как нямаше проблеми, освен задачата с деление от домашното по математика. Хей, ти? А усети ли как се изнизаха тези 8 години от живота ни. Как уж бяхме заедно, а всъщност се отдалечавахме с годините. Още си спомням деня, в който за последен път видях лицето ти, нее, не говоря за тази маска от фон дьо тен, която сега гордо си си лепнала. Говоря за истинското ти лице и за погледа ти, но не този, обрамчен от изкуствени мигли, покрити със спирала за двоен обем. Хей, ти ли си онова момиче, което наричах най-добра приятелка? Хм... Явно не. Нея я няма. Времето я е заличило или пък беше гримът - ее, вече не помня. Хей, ти, ние ли бяхме онези деца на площадката, които в задния двор откриваха целия свят, и било ли е изобщо някога, или е просто красива мечта, останала като неизживян спомен. И днес, когато те виждам след толкова време, се питам - ти ли си това? А ти позна ли ме?

© Стела Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хората се променят, нали? И порастват. Реалността наистина е такава, но пък е неизбежно и може би е нещо, за което не бива да съдим хората, понеже ние самите се променяме. А и не виждам нищо лошо да носиш фон-дьо тен. Но това, което си написала наистина ми припомни за хора и моменти, вече отминали. Хубавко е.
  • Много благодаря на всички.
  • От малкото момиче държащо те за ръка до префърцунената какичка с тонове грим. Много е хубаво! Поздрав от мен !
  • Много ми хареса!
  • За жалост, много хора се променят. Дори и тези, на които държим най-много Поздрав!
Предложения
: ??:??