7 дек. 2009 г., 00:44

Homo Futurus 

  Проза » Фантастика и фэнтези
742 0 2
1 мин за четене

 

HOMO FUTURUS

 

 

Сънувах сън: на гости бях.

На утрето.

На пра-пра-пра-внуците на моите още неродени внуци.

Те бяха безполови, красиви със своите силиконови импланти под кожата, с изкуствени органи и имунна система.

Но приличаха много на хора.

Обитаваха бетонни гета под стъклени похлупаци, мислеха с чипове в мозъка, гледаха с очи от стъкло, в гърдите им цъкаха механични титаниеви сърца на титани, дишаха кислород от бутилки, усмихваха се със зъби керамични, безупречни и безполезно остри, защото се хранеха с хапчета.

Разговаряха, докато мълчат.

Обичаха се ON LINE.

Поръчваха секс-програми за себе си със себе си в главната роля, включваха се в канала и и правеха секс на ужким с деви, с диви, или като диви праисторически хора.

Напускаха похлупака понякога, за да почиват под открито небе някъде около полюса (там климатът беше вече умерен) в наколни селища или в пещери, за да почувстват (какво магнетично архаично понятие!) как живял някога  пра-пра-пра-пра... и т.н. пра-дядо им HOMO ANTIQUS.

Намираха, че да почувстваш - това е екстравагантна романтика.

Излитаха през озонови дупки на междузвездни екскурзии.

И за нова планета мечтаеха.

 

Децата ти, Отче, все по-близо до тебе, произвеждаха децата си в инкубатори по образ и подобие твое.

 

После пропаднаха в Тартар.

 

 

 

© Венчо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??