30 мая 2012 г., 16:36

Имам ли ум? 

  Проза » Другие
862 0 6
1 мин за четене

Имам ли ум?

 

 

           Anyways! (Както и да е!)... Имам ли ум? Вчера го изпуснах на връщане, от тълпата някой го настъпи, хрумна ми да го посадя в градинката отпред, но пък го препишка кучето, дойде едно коте и го изрови, кучето го погна и разпиля изровеното... Взех си го обратно, стана ми жал, на нищо вече не приличаше! Но пък като знаех, че е бил моят ум, прибрах си го вкъщи. Оставих го в банята - поне да го измия, но бях толкова преуморена, че заспах на масата и той изтекъл в канализацията!
          Сутринта, когато пак излизах за работа, от канала ми замириса и нещо ме жегна - вмирисал се е... А пък беше моят ум, вършеше ми хубава работа, а аз така се отнесох с него! Дано другите жени изпускат по-често сутиените си в канализацията, че да дойдат да отпушват шахтата! Може пък да е останало нещичко от моя ум и...ох, гнус не гнус, ще си го прибера.., нали си е мой! Само да дойдат да отпушват по-скоро! Че в тоя дъжд... Може пък да е разцъфнал с ей ония цветя там - толкова са свежи, може да са попили от моя нещастен загубен ум! Може би затова са толкова свежи онези цветя... Anyways! (Както и да е!) Just a little bit impression! (Само една малка импресия!)  Don't mention it! (Забравете!) It... it's not important, not any more! (Това... това всъщност не е важно!) Just a mood...  (Само едно настроение...)

© Даниела Тодорова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря!
  • Интересно..Истинско.. (6+)
  • Благодаря Ви, но искам да остане така, като намигване към младите, които презират всякакви граматични и правописни правила!
    Такъв е смисълът и на текста.
  • не знам защо сте върнала отново "anywayS", като правилната дума е anyway, поне според превода, който сте сложила в скоби, но щом държите - ще го оставя така.
  • Ами защото си губя ума в преподаване на Български език и литература и Английски език.
  • Интересно. Но без тези преведени изречения.Не,не, без тях.Защо си ги сложила??
Предложения
: ??:??