20 февр. 2009 г., 23:44

Кратка сбъркана приказка 

  Проза » Юмористическая
1767 0 8
1 мин за четене
 

КРАТКА  СБЪРКАНА ПРИКАЗКА

 

(Не се препоръчва на хора с вродена недостатъчност на чувство за хумор)

 

 

          - Кралят е мъртъв. Да живее кралят! - извикали в един глас тримата поети-муш-китари без китари, но с пики.

          - Да живее кралицата! - извикал Дърта'Ням. И той бил поет без китара, но с мушкато.

          Тогава се появил новият крал. Бил диби-дюс гол.

          - Кралят е гол! - извикал гневно Дърта'Ням.

          - Гол, но красив! - извикали муш-китарите без китари, но с пики.

И се нахвърлили едни срещу друг. Започнала поредната стогодишна междусъюзническа война, известна сред гросмайсторите под названието «Всички срещу един, един срещу всички».

          Кралят наблюдавал битката. А кралицата наблюдавала като красива граблива птица голия, но красив крал, докато почувствала вътрешна и външна потребност и тя да се съблече гола.

          - Кралицата е гола! - извикал изненадан Дърта'Ням.

          - Гола, но красива! - извикали поетите муш-китари без китари.

          Тогава кралят загубил интерес към войната и започнал да гледа кралицата. Докато с очи постигнали съгласие и отишли да консумират съюза си. Влезли в покоите си, всеки включил своето ПиСи и се хванал за мишката.

          И в сто години самота яли, пели и се били с пиките и мишките. И аз бях там. И аз ядох, пих и ме биха. "Ама пак отивам", както казала малката катеричка на голямата.

          Изневиделица тогава обаче се появи форумният пер Перон-син и каза:

  • - Ти нищо не разбираш от шах и от астрономия. Луната винаги е била само една, а Звездите - безброй. Затова ти връчвам Златното жълъдче за най-тънка приказка.

 

         

ПП

Ако пак сбърках астрономията, извинете ме, но аз не съм поет, защото китарата ми я изгризаха термитите. Само се разхождам насам-натам и си измислям разни ситуации, за да не скучая, докато чакам Ян Бибиян да слезе от Луната. И това е самата истина!

 

 

© Венчо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Удоволствие бе да прочета...Човек има нужда от малко разнообразие!Благодаря за подарената усмивка!
  • хахах!! мноооого готини муш-китари, без китари
    ии кралят и карлицата!!
    "..Влезли в покоите си, всеки включил своето ПиСи и се хванал за мишката.И в сто години самота яли, пели и се били с пиките и мишките..."
  • Кралят си ходи гол...
    кралицата също...
    ама я ти тръгни да видиш...
  • И това четох преди, но пак си ме зарадва днес
  • Усмихна ме още повече!!!
    Много хубава приказка!Но защо не пишеш още?
  • Старнно, как не бих се обидила.. За мен това е чиста гениалност.. Не само разсмива, но и кара да се замислиш..а ако не го умееш-поне ти пълни "зрението" ... Поздравления..
  • Ами аз и Ян Бибиян не го познавам, но чета тук, че често ходят до Луната и обратно, затова - чакам го да слезе, та да разкаже какво точно е откъм тъмната й страна, защото светлата я виждам.
    Благодаря и на вас.
  • Не знам дали и кой ще се познае, но дано да няма обидени. Защото аз не ги познавам наистина и нямам за цел да обидя някого, но никой не ми вярва. Просто пускам разни известни герои в един миксер и ги свързвам с това, което чета тук. После се получава някакъв объркан резултат. Ако напиша за дъжд - има обидени, ако пиша за слънце - има обидени, ако пиша за луна - има обидени, за котки, за кучета, за коне - все има обидени. Ами за какво да пиша тогава? За моите чувства ли? Ама какво да пиша за тях като е само една тъга, тъга, тъга... Хубаво е все пак ако някой се разсмее.
    Благодаря ти.
Предложения
: ??:??