Човекът - този тотален консуматор. Едно долнопробно и алчно същество, в сравнение, с което всяка жива нечовешка товар изглежда безкрайно праведна. В своето свръхлицемерие човеците стигнаха дотам, че част от тях съумяват да се самозаблуждават, че вярват в нещо божествено. Онези които го правят, надяват маска на привидна добродетелност, за да лъжат Създателя. Част от тях разчитат, че ако Той все пак съществува ще им зачете тази опашата лъжа за висша добродетелност, чрез която те ще получат запазени места във Високата ложа. Други ползват тази форма на измама за плацебо ефект. Но така или иначе остава простият факт, че всяко човешко същество е гнусен лицемер, в който се откроява силният нагон за консуматорство. Човешката цивилизация е само една постоянно усъвършенстваща се и усложняваща се грешка, едно все по-голямо отдалечаване от Истината, останала завинаги далече зад гърба на целокупния човешки род. Род - безкрайно неблагодарен, защото повсеместно неговите представители са всъщност милиарди търтеи, които паразитират върху техническите изобретения и всякакъв род открития на шепа гении. Гении - Прометеевци, заплатили скъпо и прескъпо за своите открития-огън, с който са дарили тълпите. А тези тълпи дори не знаят и не се интерисуват да узнаят през какъв ад са минали тези Избраници, за да могат те - пигмеите-мравки безнаказано и в особено големи размери да се наслаждават на своята нескончаема консумация. Изобретения като електричество, телефон, релсов път, компютри, летателни апарати и двигатели с вътрешно горене. Математически, физически и друг род научни открития и теории, благодарение на които днес се навлиза даже и в космоса, и се наднича в квантовия свят. Генетични и молекулярни разработки, на прага на осигуряването на физическото безсмъртие на същите тези сатанински консуматори. Открития, които са на път даже да елиминират най-страшните болести. Съвременните хора все повече наподобяват на странно приличащи си наркомани, чието друсане е всъщност ненаситната им консумация. Понякога си мисля, че чистите атеисти са като че ли най-малко греховните, но те също са в състояние на пълна абстиненция от консуматорството. И колкото повече разсъждавам над всичко това, толова повече се убеждавам, че е дошло времето за спускането на завесата. Че на планетата не трябва да остане живо нито едно човешко същество. Човекът - тази грешка на Създателя, трябва да бъде тотално заличен. Да бъде заличен за доброто на природата, ако щете и поради чисто нравствени причини. Днес имаме редкия шанс това най-сетне да се случи, при това по закономерен и логичен сценарий. Сценарият на тоталната термоядрена война. Това ще е най-доброто решение за всички нас, затъналите в блатото на консумацията грешници. Може би така ще спасим останалата божествена наночастица в душите си и ще направим жест на майката природа, дарявайки я с едно по-светло бъдеще.
УМИРАЙТЕ
Умирайте, хора, умирайте!
В черни вълнения,
в неведение,
в закъснели прозрения...
При наводнения,
земетресения,
в стихийно унищожение...
Умирайте в театър
без сцена,
без публика,
без осветление...
И не се раждайте никога вече!
П.П. Стихотворението е написано в далечната 1976г.
© Младен Мисана Все права защищены
Истината е, че не съм ядосан. Написаното от мен е продукт на хладен разум и логика.
Ще поживеем и ще видим.
2. Благодаря и на Лидия за коментара й. Също много интересен!