Jun 8, 2024, 11:55 PM  

Краят на тоталния консуматор 

  Prose
628 6 11
2 мин reading

     Човекът - този тотален консуматор. Едно долнопробно и алчно същество, в сравнение, с което всяка жива нечовешка товар изглежда безкрайно праведна. В своето свръхлицемерие човеците стигнаха дотам, че част от тях съумяват да се самозаблуждават, че вярват в нещо божествено. Онези които го правят, надяват маска на привидна добродетелност, за да лъжат Създателя. Част от тях разчитат, че ако Той все пак съществува ще им зачете тази опашата лъжа за висша добродетелност, чрез която те ще получат запазени места във Високата ложа. Други ползват тази форма на измама за плацебо ефект. Но така или иначе остава простият факт, че всяко човешко същество е гнусен лицемер, в който се откроява силният нагон за консуматорство. Човешката цивилизация е само една постоянно усъвършенстваща се и усложняваща се грешка, едно все по-голямо отдалечаване от Истината, останала завинаги далече зад гърба на целокупния човешки род. Род - безкрайно неблагодарен, защото повсеместно неговите представители са всъщност милиарди търтеи, които паразитират върху техническите изобретения и всякакъв род открития на шепа гении. Гении - Прометеевци, заплатили скъпо и прескъпо за своите открития-огън, с който са дарили тълпите. А тези тълпи дори не знаят и не се интерисуват да узнаят през какъв ад са минали тези Избраници, за да могат те - пигмеите-мравки безнаказано и в особено големи размери да се наслаждават на своята нескончаема консумация. Изобретения като електричество, телефон, релсов път, компютри, летателни апарати и двигатели с вътрешно горене. Математически, физически и друг род научни открития и теории, благодарение на които днес се навлиза даже и в космоса, и се наднича в квантовия свят. Генетични и молекулярни разработки, на прага на осигуряването на физическото безсмъртие на същите тези сатанински консуматори. Открития, които са на път даже да елиминират най-страшните болести. Съвременните хора все повече наподобяват на странно приличащи си наркомани, чието друсане е всъщност ненаситната им консумация. Понякога си мисля, че чистите атеисти са като че ли най-малко греховните, но те също са в състояние на пълна абстиненция от консуматорството. И колкото повече разсъждавам над всичко това, толова повече се убеждавам, че е дошло времето за спускането на завесата. Че на планетата не трябва да остане живо нито едно човешко същество. Човекът - тази грешка на Създателя, трябва да бъде тотално заличен. Да бъде заличен за доброто на природата, ако щете и поради чисто нравствени причини. Днес имаме редкия шанс това най-сетне да се случи, при това по закономерен и логичен сценарий. Сценарият на тоталната термоядрена война. Това ще е най-доброто решение за всички нас, затъналите в блатото на консумацията грешници. Може би така ще спасим останалата божествена наночастица в душите си и ще направим жест на майката природа, дарявайки я с едно по-светло бъдеще.

 

 

 

 

УМИРАЙТЕ

 

 

Умирайте, хора, умирайте!
В черни вълнения,

в неведение,
в закъснели прозрения...
При наводнения,

земетресения,
в стихийно унищожение...
Умирайте в театър

без сцена,
без публика,

без осветление...
И не се раждайте никога вече!

 

 

 

 

П.П. Стихотворението е написано в далечната 1976г.

 

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • 1. Благодаря ти за интересния коментар, Катя!
    Истината е, че не съм ядосан. Написаното от мен е продукт на хладен разум и логика.
    Ще поживеем и ще видим.

    2. Благодаря и на Лидия за коментара й. Също много интересен!
  • Рано или късно ще изчезнем без да е необходима термоядрена война, която ще замърси природата. Ще стане по естествен път. Затова Мъск иска да колонизираме Марс, но и това няма да ни помогне. Нищо не е вечно. Планети и звезди умират, други се раждат и така. Всичко е безкраен кръговрат.
    Малко си краен, но сигурно нещо те е провокирало да си такъв. Ядосали са те.
  • Твоите разсъждения, Мисана, провокираха моите, за което ти благодаря.
    Светът съществува чрез облика на своята дуалност/ черно- бяло, жена- мъж, добро- лошо, поквара- морал, ден- нощ… /. Тези противоположности, искаме не искаме, са втъкани в еволюционната черга. За това едното лице на човека е израз на неговото его и наследствената му обремененост, свързана с нашите предци. Второто лице е неговата душа, носител на опит, който често остава недоловим за ограничените възприятия на ума ни.
    Така че човекът е в плен на своята матрица. И в нея всичките му действия, нагласи, потребности са част от неговата дуална същност. Така е било и така е в момента, защото еволюцията все още така отрежда. И в този ред на мисли човешката алчност е неизменност…
  • Благодаря за точния ти коментар, йеромонах (Атеист Грешников)! Прав си, че тълпите плащат съответната цена за своето консуматорско начало. Но Платон казва в "Държавата" /глава 12/:

    "Виновен е, който избира. Бог е невинен!"

    Нека целият човешки род бъде фекализиран от собствените си духовни фекалии. А след това и гилотиниран!
  • Много интересни разсъждения, Мисана. В пост апокалиптичен, Чеерно-готичен стил, ако ми позволиш да взаимствам това определение. Но защо смяташ, че тези незаслужаващи тълпи не заплащат охолството, което им носи прогреса. Нима те се носят на вълните му, необезпокоявани от бури и опасни създания. Нима не са поглъщани и изхождани от месомелачката на тая нечовешка машина, наричана Съвремие. На какво приличат те, на какво "ухаят" след като бъдат фекализирани? Това човешки същества ли са? Венеца на природата, разума на квадрат, Sapiens Sapiens...?
  • Благодаря на коментиралите, както и на поставилите в Любими моя материал!

    1. Слав Коруба, нищо не сами направили, но не бих бездействал докато ми направят. Човек трябва да вижда голямото, когато е още малко.

    2. Лец, не сте прав. Преобладаващите човешки деца не са ангелчета, а дяволски изчадия. Този въпрос съм го засегнал в: https://otkrovenia.com/bg/proza/imat-li-jivotnite-dusha
    Дори мисля, че част от тези родени ембрионални дяволчета биват детронирани в немалка степен от самия живот, което е наистина парадоксално.

    3. Любомира, права сте, че след ядрена война всичко ще почне отначало. Дай Боже да е без човеци! Завинаги!

    4. Хел, природата със сигурност ще се реинкарнира и след ядрена война. Въпросът е да няма оцелели човешки същества, за да не се повтарят извращенията им. Консуматорството е най-големият генератор на бездуховност. Няма духовни консуматори. Това е абсурдно.
  • А ядрената война няма ли да унищожи и самата природа заедно със всичките невинни твари? Ако Айнщайн беше жив днес не би ли бил и той консуматор? Освен това консуматорите са и създатели, без този кръговрат не би имало какво да се консумира. Иначе има и доста верни неща в статията, но консуматорството далеч не е най-лошото провинение на хората.
  • Смяната на пола не е природен закон! А след ядрената война ще останат микроорганизми и всичко започва отначало.
  • ЛЕЦ, в моята младост беше популярна концепцията за съда на поколенията: ако не ограничим потреблението, поколенията ще ни съдят. После това се забрави, защото се оказа че измерването на соц. статус чрез потребление, регулира популацията по най- прост начин: ако аз имам едно дете, то ще е по богато от четирите на брат ми. Сега в Стария свят, та и в Китай, тенденцията се обръща и внасят работна ръка. Наред е Индия. Природата също си има механизми за контрол. В тези механизми влизат отказа от потомство и смяна на пола. Което подкрепено и от власт имащите, върши някаква работа.
  • А какво ще се случи при този сценарий с децата, тези чисти създания..! И всяко изобретение е
    дело на целокупното човечество през хилядолетията и нито йота по-малко. Айнщайн не си е сял сам житото, от което е ял хляб, да не говорим, че преди него е Нютон и астрономите и геодезистите на пирамидите. Да, Земята се пренаселва, най-вече от по-примитивните народи
    на изток и в Африка и Латинска Америка, но да оставим Природата сама да регулира това.
    Човечеството е в постоянна война с нея, създавайки свой собствен Рай (за другия четем само
    в "дебелите" книги). И които, като Русия, Хамас, Северна Корея и много други, които минават
    на страната на хаоса, стихията, разрушението (т.е. самата първична природа), не са нищо
    повече от дезертьори в най-негативния смисъл на тази дума...
  • Мисина , какво сме ти направили?
Random works
: ??:??