18 нояб. 2015 г., 07:46

Мацка, та дрънка! 

  Проза » Рассказы
1662 1 14
1 мин за четене

       Каква красота! Какво изящество! Господ като е давал на едни, та се е забравил. Сякаш е бил в страхотно настроение… 
       А тя наистина е невероятна! Каква осанка само има! Бяло лице… Зеленикаво-сиви очи... Малка красива брадичка… Нежна дълга шия... Изваяно сякаш от скулптор тяло. Стройни крака… Стъпва грациозно и върти съблазнително дупето си, а после отмята небрежно глава... Всички въздишат след нея, а мъжкарите я следват, запленени от красота и уханието ù… Мацка отвсякъде, та чак дрънка! Как да й устоиш?... 
       Аз пък съм много щастлив, ама много! Защото тя е моя! Да, да – моя е! Още от мига в който я видях за първи път, я харесах и се влюбих в нея. Тя ме погледна с големите си очи изпитателно, после сведе срамежливо глава и най неочаквано ме гушна, а после ме целуна. Бях изумен от това, че толкова бързо ми се довери. Ами – просто се предадох и сякаш полетях нанякъде… 
       Сега лежи до мен в леглото, свита, допряла тялото си до моето. Не мога да й се нарадвам... Много я обичам! И без нея, съм заникъде… Погалвам я нежно, а тя промърка в съня си доволно. После отворя очи, поглежда ме нежно и с благодарност, а аз се разтапям чак от удоволствие и наслада… 
       Но бързам много! Трябва да ставам, че закъснявам за работа. Галя я още веднъж и леко я докосвам, за да не я уплаша, а тя извива тялото си към моето... 
       - Хайде, миличка! – подканям аз - Трябва да ставаме! Късно е вече… 
       - Мяууу! – отвърна само котката ми, изви се грациозно и вирна опашката си… 

Рая Вид, 2012


© Радка Видьова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • страхотен завършек, смях се с глас
  • Хубав разказ с неочакван край. Благодаря
  • Благодаря за коментара, Кети!
    Добре дошла в моя свят!
  • Обожавам котките! Винаги си имам по двама-трима мъжки котаци у дома, да ми повдигат самочувствието. Хубав разказ!
  • Благодаря, Цвети! Радвам, се че ти хареса.
  • Неочакван край, майсторски разказан!!!
  • Благодаря, Наде, за коменатра! Съжалявам за котарака ти! Имах и котарак и котка - коренно различни по вид, по външност и по характер. Живяха при мен всеки по 8,5 години. Невероятни същаства са. Само дето не ми говореха- разбираха всичко... Имах и куче - японски хин - едър колкото котките и живя и с Мърчо и с Мърчела...
    Благодаря, Валери! Добре дошъл в моя свят!
    Благодаря, Доч! Мъъъррр!
  • Майсторка!
    Точно така прави и моята Рошка!
    Те дават истинската любов!
  • Мяу
  • Отровиха ли написах? Моя грешка,простено ми е днес-убиха го.
  • Хубав разказ,Рая!Само животните ни обичат безусловно и безрезервно.А за хората ,нямам думи.Преди месец ми отровиха котарака,преди малко погребахме Кико-вълчак...Отровиха и него.
  • Благодаря на всички за коменатрите! Радвам се да Ви срещна всички тук!
    Ел, трогната съм от всичко и най-вече от двата клипа, които напарви по един мой стар стих. Поезията ми все още куца, но приказки и разкази - колкото искате. Дано Ви допаднат!
    Благодаря и на теб, Ели! Ако не беше ти, нямаше да дойда в този сайт. не съжалявам, защото виждам много познати творци и таланти!
    Благодаря и на теб, Младене! Радвам се, че се познаваме и в реала!
  • Каква котка само! И аз обичам котките, Рая и оценявам високо това твое късо разказче. Сладурско е. Сърдечен поздрав!
  • Аз обичам котките и се радвамн, че Лирическата тук е именно котка, а не жена...
    Много мил и убедително пресъздаден образ!
    Очаквам и други разкази, Рая!
Предложения
: ??:??