1 мая 2023 г., 10:45

Май - май 

  Проза » Другие
327 3 9
2 мин за четене

Първи май е обявен за ден на Априлското въстание…

?

Нерде Шам - нерде Багдад, казват арабите…

Не пасва с никаква историческа математика. Както и да смята човек – не излиза.

Оставям настрани, че не е април, а народът го е нарекъл Априлско въстание.

Обаче е ясно – да не се обръща много внимание на 1 май!!!

Защо – ясно е.

Първи май отсъства от екрана – ами партриоти сме, бе…

Наивно, елементарно, просто глупаво. Но въздействащо…

Честит 1 май!

хххх

Защо ли се объркват понятията „роби“, „работници“, „роботи“?

хххх

Гледам „Алф“. За пети ли, за десети ли път. Знам го наизуст, не се напрягам, отдъхвам си, даже откривам нови нюанси.

Серията, когато Уили се сеща за Уудсток. И разказва как се борели срещу войната. Алф го пита: „А сега?“. Танер отговаря, че няма война. Алф контрира: „Латинска Америка, Персийския залив, Близкия Изток…“

На което Уили отговаря с наведени очи: „Това е друго…“

Това е друго?!

Класика!

Бягството на западняците и тукашните им пропагандни куклички: „Това е друго!“…

А сериалът е създаден между 1986 и 1990 година…

Всичко тече, нищо не се променя…

хххх

Голяма радост – почти кеф по медиите…

Дошъл първият кораб с втечнен газ от САЩ. Възторг – почти като при пристигането на американските кораби с изгнила царевица.

Всичко ни информираха, само едно пропуснаха. Цената.

Няма и няма – нийде в медиите.

Случайно може да се намери. И се разбира защо е случайно. Цена – два пъти над руския газ.

Обаче – обяснимо. Транспорт, втечняване, обратна обработка, труд, време и – най-важното – молекули демокрация.

Е, за тях ще плащаме скъпо и прескъпо…

 

Изключително интересни неправилни коментари. И, може би - предпоследните - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя!
  • В криво огледало живеем, но все пак сме учили, чели помним, а тези след нас? И потоп...
  • Сега гледах кадри от тържествата за годишнината на въстанието и си викам: "Брей, какъв сме умен народ, да избухне баш на 1-ви май, Деня на труда, че да си го празнувамв след 147 г почивайки 😄
  • Благодаря, Пепи!
  • Защото е почивен ден. Иначе избухва на 20 април, епичните боеве в Клисура са на 2-ри май, но нали "Съединението прави силата", на един ден да е! И к'во - Ден на Априлското въстание да има, а 3-ти март да се махне?
    Както казаха снощи в капките, хубавото на Деня на труда е, че е почивен ден.
    Аз вече все по-малко мисля. И спя по-добре.
  • Благодаря, Георги, Метроном!
    Американските ЧВК имат красиви имена - например, "Академия" /бивша "Черна вода"/.
  • Аз пък предлагам да се забрани Вагнер (композитора). За слушане на Вагнер - лишаване от свобода.
  • Това в Судан е друго.
    Обаче се пръкна от екрана на зомбивизора един ''загрижен'' американски генерал, който беше много обезпокоен не от самия конфликт в Судан, а от това, че там имало части на ЧВК ''Вагнер''. Е, те тва според него е големия проблем. Сякаш ''Вагнер'' подпалиха Судан.
    Абе... Русия е виновна, че пингвините на полюса мръзнат - знаете си го.
  • "Това е друго"
    То веднъж попитах само 1 война ли се води в момента и защо липсва подкрепа и за другите места, където се коли, беси и изнасилва... и страдат невинни...
    Казах също, че май не е модерно да се споменават конфликтите в Африка, Азия .. или пък ги няма?...
    И нарекох това лицемерие!
    Но сега открих отговора!
    Това е друго!
    И млъквам.
    Поздравявам те.
    ПП
    Между другото питането ми бе отминато с Гробно мълчание.
Предложения
: ??:??