10 мар. 2016 г., 22:24

Между мъже на 8-ми 

  Проза » Рассказы
554 0 7
1 мин за четене

Между мъже на 8-ми

 

Всички знаем какво правят жените на 8-ми март, т.е. не знаем, а само подозираме... и това е добре.
„Добре е, че и те знаят какво правят мъжете им, защото иначе, какво ще правят само жени, без мъже наоколо, баш на 8-ми” – тая мисъл обаче не е моя, а на собственика на кварталното ни кафене, Пачо.
Изказа я той, след което освободи Севдалинчето (барманката), приключи контролната лента на касовия апарат и ни почерпи всичките останали квартални хайлази с по едно, ей тъй, за празника на жените.
И тогава в кафенето влезе Айфеля. Хубавец си остана, макар и прецъфтял и хвалбите му за туй-онуй, не бяха току ей-така. Курдиса се на бар-плота, ама нали Севдалинчето си беше запразнила, та се огледа-гледа и се срещнаха погледите им с Пачо.
И присъстващите, пък и целия квартал знаем за забежките на Пачовица с Айфеля. При такова едно знание, не е невъзможно и Пачо да не е хаберлия, или най-малкото подозрителен на темата, затуй всички се изопнахме, когато той лично се надигна да обслужи късния клиент.
- Ще пиеш едно от мене, за жената и за празника, наборе – разтвори Пачо ръце и продължи – от най-доброто, 12-ет годишно и с черен етикет.
Наля зад бара и с чаша, и с разперени за прегръдка ръце приближи Айфеля, думайки:
- Аз тебе, брато, много обичам, даже уважавам! Ти си ми помагал, замествал, даже и в правенето на децата ми. Целувал си, дето и аз съм целувал, тъй че сега и аз ще та нацелувам – и го наближи, прегърна го и...
..... му отхапа носа. Сдъвка го дваж-триж, после го преглътна, гаврътна чашата с 12-ет годишното, хвърли един взор на търкалящия се в кърви по пода Айфел и запали цигара.

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Къде се покри, бе Милордов?
  • Сигурно може и така, Дочка
  • "Сладко" отмъщение! Според законите на хан Крум
  • Привет, Белла и Капка и нещо от мен за последната:

    Gutta cavat lаpidem

    Капка камъка дълбае,
    дълбае капката следа,
    следата спомени чертае,
    капката, когато е сълза.

    Сухата сълза най-остра е,
    дълбае камъка – сърце,
    дълбае, а боли сърцето,
    кога сърце е на дете.

    Капка камъка дълбае.
    Да дълбае – нека й!
    Сърцето от капки се нуждае,
    дори и дъжд да не вали.


    Gutta cavat lаpidem ("капка камъка дълбае" - Овидий)
    но стихото е от lordly, а не Овидий
  • Изумително! Хубава идея! Изказа е също много интерес! Браво на разказвача!
  • Какво да се прави, Кети: не може неочаквания край да е винаги хубав.
  • Милорд, надминахте себе си! Стивън Кинг и Дийн Кунц ряпа да ядат!
Предложения
: ??:??