11 июл. 2020 г., 23:13

Между редовете ни... 

  Проза » Письма
627 0 0
1 мин за четене

Нощ – тиха и тъмна. Лъчите на липсата ти ме изпепеляват. Въвличат ме в поредната симфония от спотаени чувства. 


Затварям очи… и отново се прехвърлям там. Виждаш ли есенните листа наоколо? Вятърът си играе с две от тях, отдалечавайки ги от останалите… Поглеждат се, но така и не успяват да се докоснат…


Вървя по прашните улици. Уж лято, а потъвам все по-надълбоко в мъглата на неизреченото. Погълнала ме е изцяло. Слънчевите лъчи не достигат до мен. Звездите - отдавна избледнели...


Виждам те. В съзнанието си. И ти отново си тук. До мен. Пак ми се правиш на интересен, а аз ти се ядосвам. Казвам си за пореден път – тоя пък за толкова важен ли се има. И може би никога не бих ти признала, но наистина си… за мен.


Пръстите ми целуват клавиатурата. Откриваш ли се? В стиховете. В писмата. Дори в романа ми, стига да го прочетеш… 


Знаеш ли? Тази нощ пак те сънувах. Прегръщаше ме като тогава. И ако можех – бих заживяла в съня си. Някъде между залеза и изгрева, където отново ще потънем в нежността на тишината ни… 


И дори да носиш торнадо от думи със себе си, аз бих се отказала от всички тях, за да се потопим и в реалността, в океана от емоции, който се усеща между редовете ни…

 

 

Защото… и ти ми липсваш!

© Есенен блян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??