27 нояб. 2019 г., 12:43

На музите ми 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы, Другие
425 3 8
1 мин за четене

 

Музите са винаги недостижими! Мечтаеш за тях. Толкова са близо до теб, но в същото време не е възможно да бъдат твои до край. Винаги съм се питала, кое е по болезнено, да бъдеш вдъхновение за някого или да си вдъхновеният?! Когато срещнеш такъв човек, сетивата ти се изострят до лудост. Кръвта ти започва да препуска, като река след пороен дъжд. Усещаш всяко движение още преди да са го извършили. Порите ти се отварят готови да попиват всеки поглед, усмивка, жест... Мислите ти започват да се борят с теб, че не е възможно, че не трябва, че е по-добре да се обърнеш на другата страна. Но желанието е по-силно! Защото знаеш какво ще изпиташ. Тази цялост дори за секунда е като опиянение! И всъщност винаги съм се питала, дали музата люби душата на поета или той нейната!? Може би никога няма да разбера!? Но знам едно! Че двамата много си дават, но и си отнемат! Всъщност дори нямам нужда да си отговоря! Чисто човешко любопитство. Решението е изцяло наше. Ще се обърнеш ли на другата страна и ще продължиш по пътя си, без да се отклоняваш, целеустремен? Или за миг ще погледнеш в очите и!? Но тогава няма връщане назад!!! Ще те посъветвам само едно! Никога не си играй с това!!! То създава цели светове, но руши вселени!!!


26. Ноември 2019г.

П.П. Сами ще се познаете!

© Екатерина Глухова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Роси, при мен също е съвкупност, но все е повлияно от мислите или усещането за някого, почти винаги.
  • Приемам всички мнения дотук, защото при мен е съвкупност. Дума, аромат, сън, ситуация, стих, събитие..., но и конкретна личност! Пристрастена съм и подвластна, признавам. И макар да знаем, че всичко започна с едно "Искам да напишеш нещо и да го прочета" вече за мен пощада няма, лавината се е откъртила и ме поглъща...Вдъхновяващата личност се мята в колапс, но ...
  • Доротея, Антон, съгласна съм!Благодаря ви!
    Бри, при мен има почва и е хубаво да знаеш!
    Георги, Благодаря ти!
    Сенд, ако не е изпитано е странно.
  • Моята муза е съвсем реална жена. Какво му е странното? Знам, че сега, ако прочете коментара ми, ще се усмихне, което е повод за нови подвизи и вдъхновения.
  • Няма обяснение, но понякога такова не трябва!
    Поздравявам те.
  • Добро описание! Връзката винаги е двупосочна (според мен). И винаги съм се чудел - ако в един момент започна да се щурам между всичките си музи дали няма опасност да се превърна в музофреник?
  • Пак ще го кажа- живот без вдъхнояение е като безалкохолна бира. От вън изглежда същата, но липсва смисъла. Поздрави! 🌹🖤
Предложения
: ??:??