Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Зачетох се в изследване по творчеството на Молиер и времето му. Интересно нещо открих. После тръгнах по пътищата на историята и се убедих – актьорите допреди сто години са смятани за отпадъци на обществото, равни на проститутките…
А някои даже за президенти си избират актьори.
хххх
Нашенки открили заместител на мъжа. Не, не зеленчук или на батерийки.
А просто нещо като мъжки манекен, 174 сантиметра висок, с романтична глава на мечок /сигурно да му вика „Мечо“/…
Послушен, не ръси трохи при ядене, вечер не скита с приятели, винаги си е в къщи, а и не хърка, не дърпа завивката за себе си, изслушва проблемите на приятелките на жената, без да залита по чуждото…
При това евтин – един брой Puffy е само 170 долара.
Има само един кусур. Сещате ли се за разказа на Азимов – млада скултурка се влюбила в статуя на мъж, вуйчо й уредил магьосник да превърне мрамора в нежна, мека кожа…
Само дето скултурката била недоволна – не искала да е мек навред, ама чак навред…
Та мекият Мечо…
Ха, стига, че и деца може би четат. И невинни младежи и девойки, убедени, че бебетата идват от щъркелите…
От - Puffy-тата - тцък…
© Георги Коновски Все права защищены
В едно щъркелово гнездо: - Мамо, къде е татко? - Той носи бебета по света и радва много семейства! Няколко месеца по-късно майката-щъркел пита сина си: - Къде беше цял ден? - Плаших гимназистки!