1.12.2022 г., 9:09 ч.

Наблюдения 

  Проза » Хумористична, Други
439 6 13

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Зачетох се в изследване по творчеството на Молиер и времето му. Интересно нещо открих. После тръгнах по пътищата на историята и се убедих – актьорите допреди сто години са смятани за отпадъци на обществото, равни на проститутките…

А някои даже за президенти си избират актьори.

хххх

Нашенки открили заместител на мъжа. Не, не зеленчук или на батерийки.

А просто нещо като мъжки манекен, 174 сантиметра висок, с романтична глава на мечок /сигурно да му вика „Мечо“/…

Послушен, не ръси трохи при ядене, вечер не скита с приятели, винаги си е в къщи, а и не хърка, не дърпа завивката за себе си, изслушва проблемите на приятелките на жената, без да залита по чуждото…

При това евтин – един брой Puffy е само 170 долара.

Има само един кусур. Сещате ли се за разказа на Азимов – млада скултурка се влюбила в статуя на мъж, вуйчо й уредил магьосник да превърне мрамора в нежна, мека кожа…

Само дето скултурката била недоволна – не искала да е мек навред, ама чак навред…

Та мекият Мечо…

Ха, стига, че и деца може би четат. И невинни младежи и девойки, убедени, че бебетата идват от щъркелите…

От  - Puffy-тата - тцък…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Финалът ме разсмя. Искрено. С този интернет...

    В едно щъркелово гнездо: - Мамо, къде е татко? - Той носи бебета по света и радва много семейства! Няколко месеца по-късно майката-щъркел пита сина си: - Къде беше цял ден? - Плаших гимназистки!
  • Благодаряь Антоанета, Красе, Стойчо, Тоти, Метронов!,
  • В литургическото богослужение е същото - с тая разлика, че връзката е с Бога и ангелите, докато в езическите ритуали е с демоните. При богослужението в храма се разтварят небесата (духовните сфери) и хлябът и виното се претворяват в кръв и тяло Христово. Макар за човешките сетива да си остават хляб и вино. Защото сам Христос е казал ''Който не яде, Моето Тяло и не пие Моята Кръв, няма живот в себе си''. Това е смисъла на литургията.
    При протестантите и други деноминации, ритуалът отсъства изцяло. Но те са друга история.
  • Сигурно знаеш от къде тръгват актьорите - началната точка е в дълбоката древност в езичеството. По-точно актьорите са част от ритуала. В магията има един основен принцип - за да сработи, първом трябва да се покаже пред очите на някого, но завоалирано. Това е задачата на актьора и мага на сцената. Същото е и днес - почти всички звезди в клиповете показват илюминатска символика и знаци с тяло и ръце. Филмите програмирват съзнанието. Затова днес актьорите са особено важен елемент от машината. Много от тях са членове на тайни общества, други признават, че са сключили сделка с Луцифер. Нищо ново - това вече е било в древността. Просто сега мащабът е огромен - в световен мащаб.
    П.П. За нашите местни ''звезди'' не знам - те са просто папагали. Не знаят за какво става дума. А някои може и да знаят.
  • не някои - повечето са с актьорски опит в кариерата, и там не много успешен; за толкова пари-толкова you get what you pay for
  • .
    Поздрави! Успех!
  • Сериозни размисли.
  • Благодаря, Антоанета, Стойчо!
  • Е, не сме съвсем за изхвърляне.
  • Всеки търси пътеката на успението... 🙂
  • Блгодаря, Вики, Деа!
  • 🤣🤣🤣
Предложения
: ??:??