18 сент. 2019 г., 00:59

Не понасям страхливците 

  Проза » Другие
507 0 6
1 мин за четене

Не понасям страхливците. 
Онези, които продължават да те лъжат, да ти казват мили думи, да се крият, да те избягват, да се правят на много заети, уморени, депресирани или просто отегчени за разговор. Онези, които за истината публично се бият в гърдите, а в личното не смеят да я назоват. И вместо това поднасят най-ненужното оправдание: „Не исках да те нараня“. 
Единственото, което наранява, е лъжата. Любовта в тези случаи и без това се оказва не любов.
Някои мъже нямат нужда от топки. Смелост нямат. Нито чувство за отговорност. Имат само някакви болни претенции, които предявяват над теб. Дали в случаите, когато едва те познават или когато са минали години и вече са някъде с друга... Имат някакво перверзно чувство за контрол. Илюзорна представа за собственост. И големина на атрибути, които изобщо не притежават.
Не понасям страхливците, които ревнуват до смърт без повод. Онези, за които твоята дума не значи нищо пред филмите в главата им. 
Нямаш право на обжалване.
Не понасям страхливците, които казват, че те обичат и си носят калъпа на тяхната представа за обич, мъчейки се да те натикат в него. Само защото искат да те имат. И ако не се побираш, ти го изкарват през носа. По „мъжки“. Самодоволно. „От любов“. 
Ако наистина искаш да познаеш един мъж, не го разпитвай - може да те излъже. Не гледай приятелите му - всички са до време. Не чакай да се разкрие - много малко наистина го правят.
Просто виж от какво се гордее.  Големината на раменете му понякога не е от предлагане на рамо. А от чупене на нечие друго (сърце).



  20.10.2017

 

© Надежда Тошкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хареса ми. По-малко осъждане, повече любов. Тя надживява всичко, ако я има. Другото са илюзии. Чуйте “Love Conquers All” на Пърпъл и си мислете за вашата любов. ✌️😊
  • Благодаря на всички за отзивите!
    Марко, написаното се отнася само за определена категория мъже, не за всички. Далеч съм от мисълта, пък и прекрасно знам, че не всички са еднакви. Просто осъждам този тип.
    Стойчо, благодаря ти! Но написаното, макар да е от първо лице, е извън личните ми рамки - сбор е от всичко онова, което съм съпреживяла и наблюдавала с други жени покрай мен.
    Катя, благодаря! Всеки заслужава до себе си един смел човек. Преди всичко човек!
  • Ти определено си смело момиче, а на смелите момичета подхождат смели момчета. Разбирам те и ми хареса. Успех!
  • Няма да ти противореча:все пак си една дълбоко ранена душа!Но запази това за себе си, защото не е щит,а показване на слабост!
    Защо ли това ми напомня Движението на софражетките от 30-те години на миналия век?!
    Явно, обществото ни е твърде закъсняло в развитието си!
  • Мисля, че грешиш , като се опитваш се да вкараш всички мъже в един калъп.
    Ако някой те е наранил, намери правилния мъж, който да те успокои.
    Не казвам , че ще го намериш лесно. Но го има.
  • Хубаво...
Предложения
: ??:??